Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی در نامه ای به معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران خواستار حمایت قهرمان اسبق جهان و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون کشتی در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران خواستار حمایت از پهلوان مراد علی شیرانی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس متن این نامه به شرح زیر است:

«احتراماً، همانطور که مستحضر هستید، جناب آقای "مراد علی شیرانی" قهرمان جهان، رئیس سابق فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و جانباز گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس می باشند. این پهلوان بزرگ، که پس از مجروحیت شدید در جنگ تحمیلی، سال هاست در شرایط بسیار دشواری به لحاظ جسمانی زندگی می کند، به دلیل دارا بودن اعتقادات قوی و شخصیتی ویژه، زندگی سراسر با عزت و با آبرویی را علیرغم تنگناها، مسائل و مشکلات مادی و جسمانی خاص سپری نموده است. چند روز گذشته متنی از ایشان در یکی از صفحات اجتماعی مشارالیه منتشر گردید، که برای جانبازان گرانقدر، خانواده بزرگ کشتی و همه عزیزانی که با روحیات ایشان آشنایی دارند، بسیار دردآور بود. بدینوسیله ضمن ارسال متن مذکور به پیوست، سپاسگزار خواهد بود دستور فرمائید، نهایت مساعدت ممکن در قبال این قهرمان ملی وپهلوان عزیز صورت گیرد.

انتظار خانواده بزرگ کشتی کشور، تسریع در پیگیری مسائل و مشکلات مورد نظر قهرمان ملی و پهلوان عزیز کشور جناب آقای "مراد علی شیرانی" می باشد.»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ،ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902791

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد