Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان یزد گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۸۹ بازرسی توسط این هیئت در سطح استان انجام گرفته است. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد؛ ۸۹ نوبت بازرسی هیئت نظارت بر حقوق شهروندی در شش ماه نخست سال۹۶ انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین بهشتیان در این رابطه افزود: بازرسین هیئت‌های نظارت و بازرسی، در کلیه مأموریت‌های خود طبق فرم‌های مخصوص وظایف محوله را انجام و با دقت به بررسی جوانب مختلف پرداختند که در مجموع این گزارشات ۵ مورد تذکر و ۴ مورد پیشنهاد تشویق از سوی این هیئت ثبت گردیده است.
وی اظهار داشت: ۳۳ مورد از این بازدید‌ها از مراجع انتظامی، ۳ مورد از زندان‌ها و ۵۳ مورد بازرسی نیز از مراجع قضایی صورت گرفته است.
این مقام قضایی، شناسایی و رفع نواقص و اصلاح روش‌ها را از اهداف این بازرسی‌ها دانست و بیان داشت: ۶ مورد گزارش و شکایت مردمی از نقض حقوق شهروندی نیز در شش ماه گذشته به دبیرخانه هیئت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی واصل گردید که مورد پیگیری و بررسی‌های دقیق صورت گرفت و نتایج نیز اطلاع رسانی شد.
وی اعضای فعال هیئت‌های بازرسی حقوق شهروندی استان را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: سه نفر کارمند نیز در دبیرخانه هیئت نظارت این افراد را یاری می‌نمایند.
بهشتیان از آمادگی هیئت نظارت بر حقوق شهروندی نسبت به دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نقض حقوق شهروندی در استان، خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت http://hoghooghshahrvandi.ir شکایات و گزارش‌های خود را به دبیرخانه هیئت نظارت حقوق شهروندی اعلام نمایند تا مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان