Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی، فرهنگ عزت، آزادی و آزادی‌خواهی است و این فرهنگ به کشورهای دیگر نیز رسیده‌است و باید قدر این فرهنگ را بدانیم و کسانی که تازه به این فرهنگ رسیده‌اند قدر آن را می‌دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند امروز در جمع مدیران، معاونان و فرماندهان واحد مدارس بیرجند اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بحث دشمنی آمریکا، فرمایشات گران‌سنگی را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی، دشمنی با شخص رهبر نیست و با اصل نظام دشمنی دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ادامه داد: ما در حلقه‌های صالحین به یک باور قلبی رسیدیم و شرط رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی پای‌بند بودن به باورهای انقلاب اسلامی است.

 

فلاحی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند" انقلاب اسلامی سرمایه ممتاز ماست و ما برای انقلاب هزینه‌های زیادی دادیم" و در حال حاضر هم داریم برای این انقلاب شهید می‌دهیم و دشمن تلاش می‌کند نفوذ فردی و جریانی داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور را تقدیم این انقلاب کرده‌ایم و امروز، روز بهره‌گرفتن از منابع بزرگ انقلاب است و امیدواریم از این انقلاب بهره کافی را ببریم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: باید آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ شود و در مقابل فریبکاری‌ها و دغل کاری‌های دشمن حساسیت داشته باشیم و همین‌طور جایگاه و ظرفیت خود را بشناسیم و به ارزش‌های اسلام ناب پایبند باشیم.

 

فلاحی افزود: دشمنان می‌خواهند اسلام متحجر را روی کار بیاورند و دیدید داعش را روی کار آوردند و می‌خواهند چهره خشنی از اسلام را نشان بدهند و در این زمینه باید مراقب باشیم و شهید حججی با شهادت خودش نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

وی ادامه داد: در سال 1375 یک قانون در رابطه با توسعه بسیج مدارس تعیین و در سال 1388 این آیین نامه اجرایی تصویب شد و سپس در مدارس راه‌اندازی شد و اعضایی برای این کمیته در مدارس تعیین شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: اگر بسیج بخواهد موفق‌تر شود باید ستاد پشتیبانی و هماهنگی دانش‌آموزی داشته باشد و در حال حاضر این ستاد در مدارس وجود دارد.

 

فلاحی یادآور شد: از اهداف بسیج می‌توان به پشتیبانی و حمایت از تقویم اجرایی بسیج دانش‌آموزی و جلب و جذب اقلام مورد نیاز واحد مقاومت آموزشی و همچنین تقویت و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی از طریق انجمن‌های اولیاء و مربیان نام برد.

 

وی افزود: در حال حاضر 52 هزار دانش‌آموز در سطح استان داریم که از این تعداد 18 هزار نفر بسیجی هستند و از افق 1404 دور هستیم و در این افق باید 85 درصد جامعه هدف‌، بسیجی شوند و ان شا الله همه دانش‌آموزان ما بسیجی باشند و بسیجی بمانند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: هدف بسیج در کنار جذب و ساماندهی، علم‌آموزی است و داریم این هدف را دنبال می‌کنیم.

 

فلاحی ادامه داد: تفکر و فرهنگ بسیجی، فرهنگ عزت، آزادی و آزادی‌خواهی است و این فرهنگ به کشورهای دیگر نیز رسیده‌است و باید قدر این فرهنگ را بدانیم و کسانی که تازه به این فرهنگ رسیده‌اند قدر آن را می‌دانند.

 

در پایان جلسه از مدیران و فرماندهان واحد مدارس با لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.   

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است