Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان فارس یکشنبه به ایرنا گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان آباده هم اینک بیش از یک متر مربع است و جای تعجب دارد که در سفر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، مسئولان باشگاهی در استان اصفهان گفته اند که آماده اند به ورزش شهرستان آباده کمک کنند.
حیدرعلی کامیاب کلانتری بیان کرد:خوابگاه ورزشی شهرستان آباده با اعتبارات وزارت نفت در 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد و سالن چند منظوره دربخش حشمتیه، شهر بهمن وخسرو شیرین این شهرستان درحال احداث است و چهار زمین چمن مصنوعی هم دردستورکارقرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:درشهرستان آباده اقدامات ورزشی بسیار خوبی صورت گرفته که کم نظیر است و این نشانگربی اطلاعی کسانی است که در استانی دیگر به صورت غیرتخصصی صحبت کرده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد:‌ متاسفانه امروز یکی از روزنامه های شیراز به استناد سفر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده خبری منعکس کرده است که خلاف اصول حرفه ای است و به نظرمی رسد این امر مغرضانه صورت گرفته است.
وی اضافه کرد:بهتر بود اگر سخنی را رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده گفته است درباره حوزه تخصصی خود صحبت می کرد و این امر به این می ماند که اداره ورزش و جوانان بخواهد در رابطه با حوزه اداره ارشاد اظهار نظر کند که کاری خلاف اصول اداری و حرفه ای است.
کامیاب کلانتری افزود: از مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد استان فارس می خواهیم به این امر رسیدگی کنند که آیا رئیس اداره ارشاد شهرستان آباده از استانی دیگر خواسته است که به ورزش آباده کمک کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل استان فارس در سال 96 رتبه سوم کشور در زمینه عملکرد را کسب کرده گفت : این امر در حالی است که استان همجوار ما که باشگاهش می خواهد به آباده کمک کند در بین هفت استان برتر کشور جایی ندارد و چگونه می خواهد به استان فارس کمک کند؟
وی اظهارکرد:بهتر بود اگر رئیس اداره ارشاد شهرستان آباده در استانی دیگر از ورزش صحبت کرده باید با هماهنگی اداره کل ورزش فارس صورت می گرفت تا اطلاعات دقیق تری داشته باشد و برای فارس افت دارد که بخواهد از استانی دیگر و آن هم در حوزه ورزش کمک بگیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از روزنامه ای که این خبر غیر اصولی را منعکس کرده خواست جوابیه اداره کل ورزش و جوانان فارس را طبق قانون مطبوعات چاپ کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در سفر به اصفهان از باشگاه ذوب آهن اصفهان و نشریه نسل فردا دیدن کردند.
یک روزنامه چاپ شیراز خبر این دیدار را بازتاب داد و درعنوان خبر خود نوشت:‌اصفهانی ها برای رفع مشکلات ورزشی آباده اعلام آمادگی کردند.
در این خبر به سخنان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده اشاره نشده ولی مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفته است آماده کمک به ورزش آباده و رفع مشکلات آن هستیم.
آباده در271 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
7368 / 1876
خبرنگار:‌حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد