Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییر و تحولات اخیر در وزارت نفت امروز در ساختمان خیابان حافظ شمایل رسمی به خود گرفت. به این ترتیب که مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که سال ۹۴ عازم این شرکت شده بود، در مراسمی که صبح امروز در محل وزارت نفت آغاز شد، به عنوان نخستین قائم مقام زن در وزارت نفت معارفه شد.به گزارش امتداد نیوز به نقل از مهر، به همین موازات رضا نوروززاده که پیش از این در مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین (زسر مجموعه سازمان تامین اجتماعی) در حال فعالیت بود، راهی ساختمان پتروشیمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن زنگنه وزیر نفت در مراسم تودیع و معارفه قائم مقام وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان با بیان اینکه این مراسم به منظور دو انتصاب در صنعت نفت برگزار شده است، گفت: یکی از این انتصابات در قالب حضور نخستین بانو در سمت قائم مقامی وزیر است، با توجه به حجم کاری و بررسی های انجام شده و طبق صلاحدید معین شد که مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی به عنوان قائم مقام وزیر به من کمک کند.

وی گفت: جایگاه قائم مقام وزیر به طور کلی در کشور ما به طور رایج و متداولی نیست این در حالی است که این مقام در بخش های مختلف می تواند به وزیر کمک کند. البته این مقام در محدوده سیاست گذاری یا تغییر رویکردها نیست.

وی با اشاره به پیام رئیس جمهوری در راستای حضور بیشتر و پررنگ تر زنان در سطوح بالای مدیریتی  افزود: به منظور اجرای این سیاست ریاست جمهوری، تصمیم بر آن شد تا مرضیه شاهدایی به عنوان قائم مقام وزارت نفت انتخاب شود.

وزیر نفت با بیان اینکه قصد داشتم فرد جوانتری را برای مقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی معرفی کنم، تصریح کرد: طی بررسی‌های انجام شده رضا نوروززاده که پیش از این در مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین (زیرمجموعه تامین اجتماعی) و سازمان گسترش نوسازی صنایع فعالیت می کرد را انتخاب کردم که با توجه به فعالیت و پیشینه غنی وی در بخش های صنعتی مختلف پیش بینی می شود به اهداف مختلف این شرکت جامه عمل بپوشانم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به این نکته که شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز نسبت به ۲۰ سال گذشته این شرکت تغییر و تحولات قابل توجهی داشته است تصریح کرد: شرکت ملی پتروشیمی در حال حاضر یک سازمان تنظیم کننده و حمایت کننده است که باید به اجرای هر چه سهل تر پروژه های مختلفی که توسط بخش خصوصی یا خصولتی انجام می شود، کمک کند.

وزیر نفت کابینه دوازدهم افزود: برنامه ریزی های شرکت ملی پتروشیمی طبق اولویت بندی های تعیین شده انجام می شود که در نتیجه آن طرح های میان دستی و پایین دستی این صنعت رشد و توسعه بیشتری را تجربه می کند. البته رسیدگی به توسعه طرح های جی دی پی و جی دی ایکس نیز در دستور کار است.

به گفته زنگنه، جوانگرایی به معنای کناره گیری افراد پیر نیست، بلکه به معنای تسریع بخشیدن به حضور نیروی جوانتر در سطوح بالای مدیریتی است.

true برچسب ها : بیژن نامدار زنگنه مرضیه شاهدایی افراد مسن true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل شرکت پتروشیمی مارون، شرکت‌کنندگان از ۴۰ کشور دنیا روزانه پذیرای هزاران نفر از بازدید کنندگان بودند و به فراخور این اجتماع بزرگ بستر بسیار مناسبی برای گسترش تعاملات و ارتقاع سطح اطلاعات برای تمامی میزبانان و بازدید کنندگان فراهم شد.

نمایشگاه چاینا پلاس به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌ های مذاکرات و بازدیدهای تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده است و سالیانه میلیون ها متخصص و فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند

نمایشگاه چاینا پلاس از ۳۵ سال پیش تا کنون مهمترین مرکز عرضه و تجارت محصولات پلاستیک و پتروشیمی است و جایگاه ویژه ای را در بین رویداد های این صنعت دارا می باشد.

شرکت پتروشیمی مارون در این دوره از نمایشگاه چاینا پلاس، با غرفه‌ای ویژه و محوری در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان، آخرین محصولات خود را در زمینه پتروشیمی و تولیدات حرفه ای ارائه نمود.

پتروشیمی مارون به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی و پلی اتیلن ، با حضور متخصصین و تیم بازرگانی مجرب خود ضمن شرکت در این رویداد، جلسات فشرده و رایزنی های مثبتی با نمایندگان شرکت‌ها و تجار بین المللی برگزار نمود که به تبادل نظر، عقد قرارداد و تنظیم تفاهمنامه هایی در خصوص همکاری های متقابل در زمینه صادرات و انتقال تکنولوژی منجر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902384

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲