Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@03:36:23 GMT

با فعالیت جهانیان در باشگاه نفت مخالفت شد+ سند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۲۵۷۱

با فعالیت جهانیان در باشگاه نفت مخالفت شد+ سند

به گزارش وانانیوز،  در حالی به درخواست مجمع سهامداران باشگاه نفت (وزارت نفت) از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجوز یک ماهه‌ای به حمیدرضا جهانیان داده شده بود تا مالکیت باشگاه نفت را برعهده داشته باشد و در صورتی که وی بتواند به تعهداتش عمل کند این مجوز تمدید بشود اما به دلیل عدم اجرای تعهدات مورد توافق با تمدید مجوز فعالیت جهانیان برای اداره باشگاه نفت موافقت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص نامه‌ای امروز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به سلحشور عضو و رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت ارسال شد و در این نامه عنوان شد که ضمن بررسی و تعیین تکلیف مالکیت باشگاه نفت، درخصوص رفع مشکلات این باشگاه اقدامات عاجل انجام شود.

با این شرایط دیگر تمدید مجوز فعالیت جهانیان در باشگاه نفت انجام نخواهد شد و به نظر می‌رسد وضعیت مالکیت این باشگاه یکبار دیگر دچار تغییرات اساسی شود. این در حالی است که وزارت نفت باید تصمیمات دیگری در این باره بگیرد.

به نظر می‌رسد نامه امروز رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پیرو مکاتبات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر عدم رضایت از فعالیت جهانیان و عدم اجرای تعهدات از سوی وی و مخالفت سازمان لیگ با فعالیت او است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و اظهار داشت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

رجبی با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات گفت: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل هم‌اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

رجبی شبکه‌های  تخصصی سمن‌های  وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیتهای جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ( حاشیه نشینی )، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری عنوان کرد.

وی افزود: شبکه‌های تخصصی در راستای هم‌افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و ایده‌پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد.

به گفته رجبی در این شبکه‌ها ساز و کار مناسبی در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد فراهم می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد