Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان ثبت احوال کشور از راه اندازی 800 ایستگاه سیار در سراسر کشور تا یک ماه آینده خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،رییس سازمان ثبت احوال کشور در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید براینکه آخرین مهلت ثبت نام از مردم برای تولید و صدور کارت هوشمند ملی پایان اسفند امسال است از راه اندازی 800 ایستگاه سیار در سراسر کشور تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: افرادی که در مناطق محروم زندگی می کنند و یا توانایی حضور در دفاتر پیشخوان دولت و یا ادارات پست ندارند می توانند با مراجعه به این ایستگاه ها برای ثبت نام اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید درخشان نیا با بیان اینکه ایستگاه های سیار در تمام استان ها دایر می شود به راه اندازی یک ایستگاه سیار بصورت ازمایشی در یکی از خانه سالمندان در استان گلستان اشاره کرد و افزود : در این طرح تلاش شده است دسترسی مردم به مراکزی که برای صدور کارت هوشمند ملی اقدام به ثبت نام می کنند آسان شود .
وی صدور کارت هوشمند ملی را برای ایرانیان خارج از کشور در دستور کار سازمان ثبت احوال کشور دانست و از اجرایی شدن این برنامه به صورت آزمایشی در یکی از کشورهای همسایه خبر داد و گفت : برهمین اساس این سازمان قرار است از طریق سامانه برای همه ایرانیان خارج از کشور مستقر در 137 کشور جهان کارت هوشمند ملی صادر کند .
درخشان نیا با بیان اینکه بسیاری از مردم تا سال 89 کارت ملی دریافت کرده اند اعتبار پیش بینی شده برای این کارت ها را اسفند امسال دانست و از همه آنان خواست هرچه سریعتر برای تعویض کارت های خود اقدام کنند .
وی تعداد افرادی را که پس از سال 89 کارت ملی کاغذی دریافت کرده اند نزدیک به 8 میلیون نفر برشمرد و گفت : اعتبار پیش بینی شده برای دارندگان این کارت ها پایان سال 97 است .
درخشان نیا با بیان اینکه تاکنون برای 29 میلیون نفر از جمعیت کشور کارت هوشمند ملی صادر شده است از تحویل این کارت ها به 27 میلیون و 500 هزار نفر خبر داد و از افرادی که تاکنون برای دریافت کارت صادر شده خود اقدام نکرده اند خواست هرچه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.
وی افزود : زمان اعتبار پیش بینی شده برای کارت های صادره قبل از سال 95 آذر ماه امسال است و درصورتی که صاحبان این کارت ها مراجعه نکنند کارت آنان امحا خواهد شد .  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم