Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی کردستان گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری گواهینامه حمل بهداشتی پنج قلم کالا در قالب 49 محموله از طریق این اداره کل صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران زیباکردار رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی کردستان در گفتگو با  آفتاب دل با بیان اینکه ماهی قزل آلای کردستان به کشور روسیه صادر شده است، افزود: امروزه کشور در راستای اقتصاد مقاومتی نیاز به گستردگی منابع غیر نفتی جهت ارز آوری دارد و دامپزشکی استان برخود لازم می داند هرگونه همکاری قانونی را با تولید کنندگان و صادرکنندگان دام و فرآورده های مرتبط را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری گواهینامه حمل بهداشتی پنج قلم کالا در قالب 49 محموله از طریق این اداره کل صادر شده است.


زیبا کردار اضافه کرد: این محموله ها شامل 2255 رأس گاو وگوساله بالغ بر 175 تن ماهی منجمد خوراکی، 13 هزار قطعه ماهی زنده زینتی، 15تن پشم گوسفندی بوده است که به کشورهای عراق، روسیه، عمان، امارات متحده عربی، هندوستان، آمریکا و ترکیه صادر شده اند .


وی به اهمیت صادرات ماهی قزل آلا به روسیه اشاره کرد و گفت: استانداردهای کنترل کیفیت روسیه بسیار پیشرفته و حساس می باشد و صادرات ماهی قزل آلای کردستان به این کشور نشان دهنده دقت پروسه تولید، فرآوری وکنترل های بهداشتی دامپزشکی دارد و اظهار امیدواری کرد حجم و ارز آوری صادرات در سال جاری سرعت بیشتری پیدا کند  و از همه پتانسیل های ارز آوری به منظور کمک به اقتصاد کشور استفاده شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌جنوبی بر تسریع در روند جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی کردن طرح جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشور مبدأ در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.

محسن صفایی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: سال گذشته بیش از نیمی از اتباع خارجی غیرمجاز از کشور خارج شده‌اند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در سال‌جاری نیز طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمان‌بندی چگونگی شناسایی و جمع‌آوری به تفکیک شهرستان‌های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 751061

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی