Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی ایستگاههای بی. آر.تی حدفاصل میدان آزادی تا پل بزرگمهر با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گزارش ایمنا، مناسب سازی شهر برای معلولان یکی از وظایف شهرداری هاست اما اگر نگاهی به زیرساخت های شهر داشته باشیم متوجه می شویم که هنوز با استانداردهای لازم در زمینه عادی سازی زندگی برای این قشر از افراد جامعه فاصله داریم البته مدیریت شهری اصفهان طی سال های اخیر با اجرای طرح های مناسب سازی معابر و پیاده رو ها برای معلولان سعی کرده تا در این مسیر گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو شهرداری اصفهان در سال ۹۰ ستاد مناسب سازی فضاهای شهری در معاونت شهرسازی و معماری را راه اندازی کرد تا رصد بازخورد پروژه ها، تخصیص بودجه برای اجرای پروژه ها و غیره پیگیری شود.

در حال حاضر مناسب سازی معابر در مناطق 15 گانه شهر اصفهان در دستور کار قرار دارد و اکنون نیز مناسب سازی معابر و ایستگاه بی .آر.تی منطقه ۶ برای تردد روان معلولان و سالمندان در دست اجراست.

منصور نجفی مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: معابر سطح شهر و ایستگاه های اتوبوس برای تردد روان معلولان، جانبازان، نابینایان و حتی مادرانی که قصد دارند با کالسکه فرزند خود به بیرون از منزل بیایند، باید مناسب سازی شود.

وی افزود: بر همین اساس مناسب سازی ایستگاه های بی. آر. تی حدفاصل میدان آزادی تا پل بزرگمهر با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیرمنطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مناسب سازی و پیاده روسازی خیابان استقلال جنوبی و شمالی نیز در دست اجراست، گفت: پیاده روسازی خیابان استقلال شمالی تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته و  مناسب سازی و پیاده رو سازی خیابان استقلال جنوبی تاکنون۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

نجفی بیان کرد: اجرای این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ظرف یکماه آینده تکمیل می شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده روسازی و مناسب سازی خیابان شهید غلامی واقع درخیابان هزارجریب با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال به پایان رسید، افزود: مناسب سازی پیاده رو ها و معابر خیابان های شیخ مفید، نیکبخت و بلوار آیینه خانه نیز انجام شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اضافه کرد: همچنین مناسب سازی معابر چهارراه آبشاربرای تردد روان معلولان، جانبازان، نابینایان و سالمندان انجام شد.

نجفی در ادامه با اشاره به مناسب سازی بوستان روح الامین عنوان کرد: پیاده روهای بوستان شهید روح الامین در دست اجراست و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا پایان سالجاری تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی مراکز فرهنگی منطقه، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی سالن مطالعه محله فیزادان نیز انجام شده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک صبحگاهی تهران خبر داد و گفت: شاهد افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران_ کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان است، بزرگراه های‌شهید سلیمانی _صیاد، بابایی _نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه _ شقایق، امام علی (ع) _جانبازان، شهید سلیمانی _ستاری، بزرگراه لشگری _شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم بدون ترافیک است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ یادگار روان و در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان _ سردار جنگل، همت _جنت آباد، چمران _نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله نیز ترافیک روان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز