Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:38:09 GMT

مطهری: پرسپولیس اصلی‌‌ترین رقیب ماست

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۵۳۰۹

مطهری: پرسپولیس اصلی‌‌ترین رقیب ماست

نتایج فوق‌العاده پارس جنوبی در لیگ برتر همچنان ادامه دارد و فعلا هیچ تیمی جلودار شاگردان مهدی تارتار نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری مهاجم پارس جنوبی هم معتقد است که آنها در این فصل می‌توانند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند. مطهری در خصوص نتایج خوب پارس جنوبی و مسائل مختلف دیگر به سئوالات همشهری ورزشی پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رفاقت در تیم حاکم است


مطهری در خصوص نتایج فوق‌العاده پارس جنوبی می‌گوید: ابتدا باید از مردم خوب بوشهر خصوصا شهر جم و طرفداران پارس جنوبی تشکر کنم. ما دلگرم به حمایت آنها هستیم و امیدواریم که در آینده هم خوشحالشان کنیم. بازیکنان جوان ما انگیزه زیادی دارند و آینده برایشان مهم است. ما یک کادر فنی خیلی خوب هم داریم و رفاقت کاملی در تیم حاکم است. از طرفی باید از مدیریت خوب باشگاه پارس جنوبی هم تشکر کنم که یک تیم حرفه‌ای را مدیریت می‌کند.

 

دنبال بالای جدول نبودیم


مطهری در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: در اول فصل ما دنبال بالای جدول نبودیم بلکه دنبال بازی‌های خوب بودیم تا هواداران و خودمان از فوتبالی که انجام می‌دهیم لذت ببریم. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند نتیجه هم می‌گیرید و این باعث خوشحالی ما و هواداران می‌شود. حالا که صدرنشین هستیم می‌خواهیم این موقعیت را حفظ کنیم و حتی امتیازهای از ‌دست داده را جبران کنیم. ما برابر پدیده، سایپا و تراکتورسازی امتیاز از دست دادیم و اگر برنده می‌شدیم الان شرایط بهتری داشتیم. الان توقعات از پارس جنوبی بالاتر رفته و ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

 

پرسپولیس رقیب اصلی ماست


مطهری در مورد اینکه اصلی‌ترین رقیب پارس جنوبی برای قهرمانی چه تیمی است می‌گوید: به نظر من پرسپولیس در حال حاضر اصلی‌ترین رقیب ماست. هر چند که تیم‌های دیگر مثل پیکان،‌ پدیده و چند تیم دیگر دنبال قهرمانی هستند. ممطئن باشید که ما دنبال کارهای بزرگ هستیم که باید آنها را انجام بدهیم.

 

مقایسه با پرسپولیس


خیلی‌ها معتقد پرسپولیس فاکتورهای بیشتری برای قهرمان‌شدن نسبت به پارس جنوبی دارد ولی مطهری در این خصوص می‌گوید: این چیزهایی که می‌گویید درست است اما این مسائل روی کاغذ عنوان می‌شود. ما امسال توانستیم تیم‌های بزرگی را شکست بدهیم و معتقدم اگر بخواهیم در مورد کارمان بیشتر توضیح بدهیم این معنی را می‌دهد که ضعیف هستیم. ما تلاش می‌کنیم تا وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام بدهیم و همین مسیر را جلو ببریم.

 

دعوت‌نشدن بازیکنان پارس


از مطهری در خصوص دعوت‌نشدن پارس جنوبی به تیم ملی سئوال می‌کنیم که  او می‌گوید: من در مورد تیم ملی حرف نمی‌زنم و این موضوع را در اختیار کسانی می‌گذارم که بازی‌ها و نتایج ما را می‌بینند.

 

از عملکردم راضی نیستم


مطهری در پاسخ به این سئوال که عملکرد خودش را در لیگ امسال چطور ارزیابی می‌کند می‌گوید: من قبل از شروع فصل یک هدف دیگر داشتم ولی سنگ‌اندازی‌هایی انجام شد که به هدفم نرسیدم. من دیرتر از دیگر بازیکنان به پارس آمدم و مدتی قبل هم یک مصدومیت کوچک داشتم. این مسائل باعث شد تا شرایط ایده‌آلی نداشته باشم و از عملکردم راضی نیستم. الان اما وضعیت خوبی دارم و تلاش می‌کنم تا در آینده بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران ارسلان مطهری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی

 آیت الله عبادی در دیدار مسئول موسسه بینش مطهر کشور ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه استاد آیت الله مطهری گفت: آثار شهید مطهری بیش از گذشته ترویج و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: اساتید باید به صورت کلاسیک آثار و اندیشه‌های استاد مطهری، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سایر شخصیت‌ها را در برنامه‌های کاری و درسی قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مجلس و مسئولان فرهنگی وظیفه دارند تا آثار این استاد بزرگوار را در جزو برنامه‌های درسی قرار دهند. 

مسئول موسسه بینش مطهر کشور نیز با اشاره به اینکه امروز در کشور بیش از هزار نفر از اساتید و حوزه‌های علمی مورد تایید برای ترویج آثار و اندیشه‌های استاد مطهری در کشور فعالیت می‌کنند گفت: در این خصوص ۳۰ نفر از اساتید در خراسان جنوبی هستند که با هزار و ۲۰۰ دانش پژوه فعالیت می‌کنند.

هاشمی افزود: استفاده از کتاب‌های استاد مطهری و همچنین ۵ نفر از مراجع بزرگ کشور و بهره گیری از دیدگاه‌های آنان برای اقشار مختلف کودکان، نوجوانان و دانشجویان در برنامه کاری ما است.

وی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آثار شهید مطهری در مراکز فرهنگی نیز باید گسترش یابد و جزو برنامه‌های درسی آنان باشد که بنیان فکری افراد را تقویت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو