Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@12:08:05 GMT

مرد جن‌گیر دزد طلاهای همکلاسیش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۵۹۱۰

مرد جن‌گیر دزد طلاهای همکلاسیش شد

مردی که با نقشه قبلی و تحت عنوان جن‌گیر و رمال، همکلاسی خود را فریب داده و طلاهایش را دزدیده بود، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، یکم آبان ماه امسال، وقوع یک فقره سرقت منزل در خیابان حاجی پور، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد.

مالباخته در اظهاراتش اعلام کرد که همسر و دخترش جهت باطل کردن طلسم و جادو، شخصی به نام "اصغر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

م" را به خانه شان دعوت کرده و این شخص با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به بیهوش کردن آنها و در ادامه سرقت 20 میلیون تومان طلا و جواهرات آنها کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل به شیوه بیهوشی" و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دختر مالباخته که سارق ( اصغر . م ) توسط او و جهت جن گیری و باطل کردن طلسم به خانه دعوت شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: اصغر همکلاسی بنده در دانشگاه است، زمانی‌که وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت، اصرار بر این داشت که من جد بدی دارم و به همین علت زندگی ما خراب شده است؛ در ابتدا عنوان کردم که این داستان‌ها را قبول ندارم اما او اصرار بر این داشت که اجازه دهم تا او کارش ( جن گیری و باطل کردن طلسم) را انجام دهد؛ نهایتا با اصرار اصغر قبول کردیم تا او به منزل ما بیاید.

دختر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه اصغر به خانه ما آمد، جهت باطل کردن طلسم درخواست طلا و جواهرات داخل خانه را کرد؛ طلا و جواهرات را داخل ظرف آبی قرار داد. بعد از انجام کارهای رمالی ظرف آب طلا را به من و مادرم داد و عنوان کرد که باید این آب را بنوشیم؛ به محض نوشیدن آب من و مادرم هر دو نفرمان بیهوش شدیم تا اینکه پس از گذشت 4 یا 5 روز در بیمارستان به هوش آمدیم. آن زمان متوجه شدیم که پدرم پس از تماس مکرر با من و مادرم، نگران ما شده و پس از مراجعت به خانه ما دو نفر را با حالت بیهوش پیدا کرده و بلافاصله هر دو نفرمان را با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

با شناسایی اصغر . م ( 37 ساله ) محل سکونت وی در منطقه یافت آباد شناسایی و هفتم آبان ماه دستگیر شد؛ متهم پس از انتقال و دستگیری به پایگاه دوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت طلاجات اعتراف و عنوان کرد که طلاجات را تنها به قیمت 3 میلیون تومان فروخته است که در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در منطقه نازی آباد شناسایی و قسمتی از طلاجات مسروقه کشف شد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • بازداشت دانشگاهیان باطل السحر ادعای آزادی بیان در آمریکاست
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد