Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:29:24 GMT

بیش از یک تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان اردل کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۲۰۵۴

بیش از یک تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان اردل کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: یک تن و ۴۴۰ کیلوگرم چوب بلوط در شهرستان اردل کشف در این راستا یک نفر نیز دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول گزارشی مبنی بر قاچاق چوب بلوط در شهرستان اردل موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی یک دستگاه نیسان را متوقف و در بازرسی از این خودرو یک تن و 440 کیلوگرم چوب بلوط را کشف و در این راستا یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی بیان کرد: افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی بدانند نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد می‌کند.

غلامزاده از توقیف یک محموله کالای قاچاق در شهرستان لردگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقادیری کالای قاچاق به شهرستان لردگان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی 24 تخته پتو خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرگی به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

غلامزاده ادامه داد: همچنین در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی لردگان – بروجن به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند بررسی موضوع در دستور کار مأموران شهرستان بروجن قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 3 کارتن پودر مخصوص پر کردن دندان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

غلامزاده گفت: نیروی انتظامی استان پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری است و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر