Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدناصر نیکبخت در آئین راه اندازی بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شهر همدان، افزود: 290 طرح بهداشتی در همدان در حال اجرا بود که امسال 140 طرح بهره برداری شد و مابقی آنها تا دهه مبارک فجر امسال بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: 50 درصد بیمارانی که به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند غیر بومی اند و این بیانگر تبدیل شدن همدان به قطب پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیکبخت افزود: نظام جمهوری اسلامی به سلامت اهمیت زیادی داده است و در دولت تدبیر و امید با توجه به شایستگی وزیر بهداشت و درمان و حمایت رئیس جمهوری و مجلس، طرح تحول نظام سلامت اجرا شد.
استاندار همدان اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت به بهترین شکل اجرا شد تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیماران تنها درد بیماری داشته باشد و درد دیگری مانند هزینه درمان آنها را نگران نکند.
نیکبخت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که طرح تحول نظام سلامت را به گونه ای حمایت کنند تا این طرح آسیب نبیند.
با حضور استاندار، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، 9 تخت بخش اورژانس و 6 تخت از ظرفیت 12 تخت سی.سی.یو در مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی بهره برداری شد.

901

همدان استاندار شهید بهشتی بیمارستان بخش جراحی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود