Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از اعزام اکیپ‌های پزشکی همدان به سه منطقه مرزی کشور برای خدمات‌رسانی به زائران خبر داد و گفت: پیوند کبد تا یک الی دو سال آینده در استان همدان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید حبیب‌الله موسوی بهار بعدازظهر امروز در آئین افتتاح بخش اورژانس سرپایی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی همدان ضمن گرامیداشت روز 13 آبان اظهار داشت: اکیپ پزشکی اعزام شده به جنوب کشور در چند شب گذشته دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این حادثه پنج نفر از پرستاران خانم آسیب دیده‌اند، افزود: حالی یکی از این پرستاران چندان مساعد نیست.

موسوی‌بهار با بیان اینکه چندین اکیپ دانشگاه علوم پزشکی در حال خدمات‌رسانی در سه منطقه مرزی هستند، عنوان کرد: اکیپ‌هایی نیز در سطح استان به زائران خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی همدان جز بهترین بیمارستان‌ها از نظر ارتقای کیفیت خدمات پزشکی و هتلینگ است.

موسوی‌بهار ضمن عرض تشکر و عذرخواهی از بیماران و همراهان مراجعه کننده به بیمارستان که مجبور هستند ساخت‌وساز و بهسازی بیمارستان را تحمل کنند، گفت: در بیمارستان شهید بهشتی همزمان با ارائه خدمات تعمیر و تجهیز بیمارستان نیز در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه آموزشی و درمانی شهید بهشتی جز افتخارات علوم پزشکی همدان است، ابراز کرد: اکثر بخش‌های این مجموعه دارای بهترین پزشکان فوق تخصص و متخصص است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: از دیگر قدم‌های برداشته شده در حوزه بهداشت و درمان استان اقدام برای پیوند کبد در طی یک الی دو سال آینده است.

موسوی‌بهار با اشاره به اینکه از دیگر افتخارات بیمارستان شهید بهشتی پذیرش دانشجویان از کشورهای خارجی است، افزود: بیش از 20 دانشجو در مجموعه برای دکترا تا فوق تخصص به امر تحصیل پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی در طرح تحول سلامت بهترین عملکرد را داشته است، عنوان کرد: پزشکان و کارکنان به طور متوسط حدود 10 ماه از کارانه خود را دریافت نکرده‌اند اما با این وجود با عشق به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه 40 درصد از افراد که پرونده بیمه در استان همدان تشکیل داده‌اند همدانی نیستند، افزود: خدمات پزشکی مطلوب استان سبب شده است که مردم دیگر استان‌ها به دلیل این خدمات خود را در همدان بیمه کنند.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد