Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران ارشد کاسپراسکی حالا در تلاش هستند تا ترس و وحشت ناشی از انتشار این اخبار را مهار کنند و عملکرد ضدویروس این شرکت را واضح و شفاف نشان دهند.

یوگنی کاسپراسکی موسس و مدیر شرکت کاسپراسکی می گوید نرم افزار ضدویروس تولیدی این شرکت برخی فایل ها را که تهدید مستقیم محسوب نمی شوند از روی رایانه های کاربران کپی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال این نرم افزار ابزاری به نام گری فیش را که برای دستکاری منوی استارت ویندوز به کار می رود را پاک کرده و در مورد دیگری عکسی از فردی مظنون به فعالیت های هکری را از رایانه وی به سرورهای شرکت کاسپراسکای منتقل کرده است.

به هر حال این اقدامات به معنای نقض حریم شخصی کاربران این برنامه ضدویروس است و نشان می دهد که این نرم افزار هم قابلیت سوءاستفاده را دارد.

مدیر کاسپراسکای برخی از این ادعاها و البته نه ادعای آخر را تایید کرده ولی از بیان تعداد موارد انتقال مخفیانه فایل های کاربران یا حذف آنها خودداری کرده است. مقامات آمریکایی حدود یک سال است از شرکت ها و موسسات تجاری خود خواسته اند استفاده از نرم افزارهای امنیتی کاسپراسکای را به علت وابستگی به دولت روسیه متوقف کنند؛ ادعایی که توسط مدیر این شرکت رد شده است.

انتهای پیام/آ

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان با ایران دارای جنگ افزار هسته‌ای جای امن‌ تری است (فیلم)


 





ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اگر 1400 پهپاد انتحاری شاهد 136 به سمت سامانه ضد هوایی پاتریوت آمریکا شلیک شود، چه رخ می دهد؟ پرکاربرد ترین و خطرناک‌ ترین نارنجک‌ های جهان (فیلم) صحنه هایی از جنگ شهری در غزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید نرم‌افزار حسابداری
  • هوش مصنوعی در پست‌های پایین جایگزین انسان‌ها می‌شود
  • جهان با ایران دارای جنگ افزار هسته‌ای جای امن‌ تری است (فیلم)
  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند