Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که روابط عربستان با قطر در طول چند ماه گذشته قطع شده است، دوحه با صدور بیانیه ای حمله موشکی انصار الله به فرودگاه ملک خالد در ریاض پایتخت عربستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «النشره»، وزارت خارجه قطر با انتشار بیانیه ای  اقدام انصار الله یمن برای حمله موشکی به فرودگاه بین المللی ملک خالد در ریاض را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه دوحه در حالی منتشر می شود که در طول چندماه گذشته روابط عربستان، بحرین، امارات و مصر با قطر قطع شده و قطر از ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان برای حمله به یمن خارج شده است.

در حالی که حمله موشکی انصار الله اهداف غیرنظامی را هدف قرار نداده و هیچ تلفات جانی به همراه نداشته است، وزارت خارجه قطر در بیانیه خود اعلام کرده با هرگونه حمله مستقیم یا غیر مستقیم علیه غیرنظامیان مخالف است زیر این اقدامات خلاف قوانین بین المللی به شمار می رود.

دوحه همچنین از همه طرف های بحران یمن خواسته از افزایش تنش دوری کنند و در مسیر گفتگویی جامع که به پایان یافتن جنگ در یمن و بازگشت ثبات به این کشور منجر شود، گام بردارند.

وزارت خارجه قطر تأکید کرده که کشورش از ابتکار عمل شورای همکاری خلیج فارس، دستاوردهای گفتگوهای ملی یمن و قطعنامه شورای امنیت که در راستای بازگشت ثبات و تحقق صلح در یمن منجر می شود حمایت می کند.

ارتش یمن روز شنبه یک موشک بالستیک به سوی فرودگاه ملک خالد در ریاض شلیک کرد که به هدف اصابت کرده است، با این حال ریاض مدعی شده که سامانه دفاع موشکی این کشور این موشک را خنثی کرده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

کد خبر 6088909

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد