Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه موزه دفاع مقدس استان می‌تواند به‌عنوان پروژه اولویت‌دار در استان تلقی شود.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر کریمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آثار باقیمانده از دفاع مقدس اظهار داشت: آثار به جا مانده از دفاع مقدس و شهدای ارزشمند ما ذخایر بسیار گران‌سنگی هستند که متاسفانه به‌سبب گذشت زمان خیلی از این آثار در خانه‌ها به تدریج از بین می‌رود کسانی که علاقه، انگیزه و شناخت نسبت به این آثار دارند، پدران، مادران و بستگان شهدا و حتی خود رزمندگان به تدریج از صحنه حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جا دارد که هر چه سریع‌تر این آثار به جا مانده را در فضاهای مناسب به لحاظ فیزیکی نگهداری و جمع‌آوری کنیم و فضایی را به وجود بیاوریم که این آثار در اختیار عموم قرار بگیرد به طور قطع نسل‌های کنونی و نسل‌های آینده به این ذخایر ارزشمند فرهنگی نیاز دارند و جا دارد در این زمینه تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احداث موزه دفاع مقدس و مجموعه فعالیت‌های جانبی که در این موزه برای به نمایش گذاشتن آثار دفاع مقدس و آگاهی‌بخشی به نسل‌های آینده در مورد حقیقت‌هایی که در سال‌های دفاع مقدس بر ایران گذشت و ایثار، شجاعت‌ها و مسائل بزرگی که شهدا آفریدند در چنین محیطی می‌تواند فراهم شود.

کریمی بیان کرد: ما هم به‌عنوان نماینده مردم در خدمت این هدف مقدس هستیم و تلاش می‌کنیم که هرچه سریع‌تر دررابطه با جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه و تسریع در اجرای آن شاهد باشیم که تلاشی که چندین سال است در بنیاد حفظ آثار استان انجام می‌شود به ثمر برسد و دراختیار عموم مردم قرار گیرد.

وی با اشاره پروژه موزه دفاع مقدس استان گفت: این پروژه استانی است و تعبیری که از نشست هفته پیش در تهرالن دررابطه با اولویت‌بندی پروژه‌ها در بیرون شد به این منظور نبود که بخواهد سهمیه‌بندی شود منظور این بود که پروژه‌های اولویت‌دار در سطح استان شناسایی شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس وشرای اسلامی عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در اعتبارات هست و امکان اجرای همه پروژه‌ها به صورت هم‌زمان وجود ندارد با هم‌فکری که همراه نمایندگان مجلس و استاندار انجام می‌شود این اولویت‌بندی حول پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان شکل می‌گیرد که به طور قطع این پروژه هم می‌تواند جزو پروژ‌ه‌های اولویت‌دار استان تلقی شود.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد