Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت رئیسه شوراهای شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، صبح امروز انتخابات هیئت رئیسه شوراهای استان چهارمحال و بختیاری در استانداری برگزار شد.

در این جلسه آقای خان محمد غیبی حاجی‌وند به عنوان رئیس و سخنگوی شورای استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجید نقنه به عنوان نائب ریس و مهدی محمودی و رحمت‌الله حکمی به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

در ادامه جلسه انتخابات نمایندگان شورای عالی استان‌ها برگزار شد که در این دوره 5 نفر به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

آقای مهدی محمودی و لطف‌الله شیخ هر کدام با 5 رأی به عنوان نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها انتخاب و معرفی شدند.

یوسف اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری و روستای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه بیان کرد: شورای استان یک نهاد قانون‌گذار نیست بلکه یک نهاد مشورتی است.

وی با اشاره به وظایف شوراها افزود: نظارت برحسن اجرای طرح‌های ملی و استانی، نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی استان‌ها، نظارت بر عملکرد شوراهی شهر و روستا، نظارت بر حساب درآمد و هزینه شهرداری‌ها و همیاری شهرداری‌ها از جمله وظایف شوراها می‌باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و روستای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط و هماهنگی میان شوراها و ارائه پیشنهاد در راستای رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات از مهم‌ترین وظایف نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها است.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب