Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیریت های درمان تامین اجتماعی در چهار استان کشور آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، مهدی درخشان افزود: در استان کرمانشاه، پد فرود بالگرد بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه(س) آماده سازی شده و همچنین ٢ بیمارستان ملکی تامین اجتماعی این استان جهت ارائه خدمات درمانی و پشتیبانی از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نیروی انسانی موردنیاز، دارو و لوازم و تجهیزات مصرفی جهت ٢٤ ساعته کردن احتمالی درمانگاه تامین اجتماعی اسلام غرب که در مسیر تردد و اسکان زائران است در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه پیش بینی شده است.
درخشان، تشکیل تیم درمان اضطراری مراکز درمانی بستری ملکی تامین اجتماعی و پیش بینی تخت و فضای فیزیکی لازم جهت افزایش احتمالی بار مراجعه بیماران خصوصاً در بخش اورژانس بیمارستان شهدا را از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) دراستان کرمانشاه برشمرد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در استان خوزستان نیز پدهای فرود بالگرد در بیمارستان های تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی(ره) بهبهان و شفای مسجد سلیمان آماده سازی شده است.
درخشان تصریح کرد: پلی کلینیک تامین اجتماعی خرمشهر و دی کلینیک ٨ شهریور در مسیر شلمچه ٢٤ ساعته فعال است و آمادگی لازم برای شبانه روزی شدن درمانگاه شهدای سوسنگرد در مسیر چذابه نیزانجام شده است.
وی با اشاره به برنامه های حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در ایام اربعین حسینی(ع) افزود: آمادگی بیمارستان تامین اجتماعی زاگرس ایلام در خصوص پذیرش بیمار و ٢٤ ساعته شدن مراکز درمانی سرپایی این استان در این حوزه انجام شده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: پایگاه درمانی تامین اجتماعی در پایانه مرزی مهران با همکاری بسیج جامعه پزشکی ایجاد شده است.
درخشان خاطرنشان کرد: در استان لرستان نیز آماده سازی پد فرود بالگرد بیمارستان خرم آباد، پیش بینی افزایش کادر حاضر در شیفت مراکز درمانی در صورت نیاز و برنامه ریزی برای ٢٤ ساعته کردن فعالیت درمانگاه های روزانه صورت گرفته است.
مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی امسال با پیش بینی حدود سه میلیون زائر از چند روز گذشته در مرزهای کشور آغاز شده است، پارسال نیز در این مراسم باشکوه بیش از 2 میلیون هموطن به زیارت سرور و سالار شهیدان مشرف شدند.
اجتمام ** **159 7268
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر

علیرضا حسینی گفت: میزهای خدمت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی و در واحدهای بزرگ و متوسط، صنعتی، تولیدی و خدماتی و همچنین مصلی‌های نماز جمعه، پاسخگوی سئوالات مختلف جامعه کار و کارگر استان مرکزی است و مشکلات مطرح شده این قشر را از این طریق به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی، با یادآوری نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، گفت: این شعار مهم بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در این فرمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در راستای ارج نهادن و قدردانی از نیروهای کار، کارگران و بیمه شدگان در عرصه تولید، اقدامات مختلفی را در هفته کار و کارگر سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسینی اظهار کرد: برگزاری نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی با حضور نمایندگان کارگر، کارفرما و بازنشستگان با محوریت بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه کارگری، تبیین و تشریح دستاوردها و اقدامات سازمان در حوزه‌های بیمه‌ای و تقدیر از کارگران نمونه در چند واحد صنعتی استان، بخشی از این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: نشست با کارگران، ارسال پیام تبیرک به کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و برگزاری مسابقه سراسری ویژه کارگران، از دیگر برنامه‌های تدارک شده هفته کار و کارگر در استان مرکزی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تامین اجتماعی ارتباط مستقیم با تولید دارد و خود را موظف می‌داند که در کنار ارکان تولید، کارگران و کارفرمایان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر