Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: شجاعی طباطبایی گفت: پنج نفر از برگزیدگان نمایشگاه میانمار در مراسم یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبستان، مسعود شجاعی طباطبایی، امروز در نشست رسانه‌ای یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی که در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار شد، گفت: دوستان ما در سپهر سوره هنر برای به ثمر رسیدن یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی زحمت بسیار زیادی کشیدند، این مرکز بار سنگینی را از دوش مرکز تجسمی حوزه هنری برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاعی طباطبایی با بیان اینکه محمدرضا دوست‌محمدی دبیر هنری یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی است، عنوان کرد: ایشان از چهره های تابناک در عرصه تجسمی هستند، بحث انتخاب داوران توسط ایشان صورت گرفت. در مراسم افتتاحیه یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی از استاد کاظم چلیپا تقدیر به عمل می‌آید. همه با کار و زندگی این استاد آشنا هستند. استاد چلیپا کارش را قبل از انقلاب با نمایشگاهی در حسینیه ارشاد شروع کرد. ایشان در حوزه دفاع مقدس هنرمند برجسته ای هستند و باعث افتخار این مرزوبوم هستند.

 

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری تصریح کرد: موسسه سپهر سوره هنر بحث هم‌افزایی را مدنظر قرار داده است. سه ماه است که در حوزه هنری مسئول مرکز هنرهای تجسمی هستم، در این مدت نمایشگاه های مختلفی برگزار کردیم، یکی از آنها نمایشگاه «و آن دقایق آبی» بود که کتابش امروز آماده شده است. در برگزاری این نمایشگاه که پوسترهای دفاع مقدس بود با روایت فتح همکاری کردیم. نمایشگاه‌های دیگری همچون میانمار، خلیج فارس و سقوط شیطان بزرگ در حوزه هنری برپا شد. با همکاری گسترده با سازمان زیباسازی شهر تهران تمام این آثار در شهر تهران اکران شد.

 

وی تصریح کرد: چند کتاب در حوزه تجسمی به همت حوزه هنری چاپ شده است که در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد. در مجموع این سه ماهی که در حوزه هنری بودم 15 اتفاق را رقم زدیم که 9 مورد آن مربوط به نگارخانه حوزه است. نمایشگاه هایی با رویکرد دفاع مقدس، مدافعان حرم و خصوصا شهید حججی برگزار شد. در رابطه با نمایشگاه میانمار فراخوانی دادیم و گفتیم به پنج نفر که شایسته تقدیر شوند جوایزی اهدا می شود. در یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی از این پنج نفر تقدیر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه آثار در بخش تصویرسازی یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی سطح بالایی دارد، اظهار داشت: کارها در این بخش بسیار عالی و کیفی است. اساتید بسیار اذعان داشتند که اتفاق شایسته ای در عرصه تصویرسازی در این سوگواره رقم خورده است. یک کتاب سال تحت عنوان کتاب سال مذهبی داریم، باید کتاب سال در ارتباط با تصویرگری نیز داشته باشیم.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟

در یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) چه گذشت؟

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد