Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر یوونتوس رقیب اصلی تیمش را در ایتالیا اینتر می داند زیرا آنها جذاب بازی نمی کنند اما در نتیجه گیری خوب عمل می کنند.

طرفداری - شب گذشته اوضاع بر وفق مراد یوونتوس پیش رفت. اینتر و ناپولی متوقف شدند و بیانکونری با پیروزی مقابل بنونتو، موفق شد بالاتر از نراتزوری و در یک امتیازی صدر جدول قرار بگیرد. با این حال جوزپه ماروتا معتقد است رقیب اصلی آنها همچنان اینتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با Domenica Sportiva در مورد مدعی بودن اینتر در فصل جاری گفت:

اینتر در رقابت های اروپایی حاضر نیست و به همین دلیل می تواند با بهترین آمادگی وارد بازی های لیگ شود. آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. جذاب و تماشایی بازی نمی کنند اما مفید بازی می کنند و خوب نتیجه می گیرند. بنابراین فکر می کنم اینتر ترسناک ترین رقیب ماست. 

رم؟ در سال های اخیر آنها همیشه رقیب اصلی ما در ایتالیا بوده اند. با وجود آنکه مربی خود را تغییر داده اند، امسال هم قدرتمند هستند. آنها ترکیبی بسیار رقابتی دارند و یک مربی (دی فرانچسکو) که پر از انگیزه و اشتیاق است. ایده های او مدرن و همچنین قدرتمند است بنابراین من فکر می کنم جالوروسی مدعی مشروع و قانونی اسکودتو است. 

در حال حاضر ما یک امتیاز از ناپولی کمتر داریم اما یک امتیاز نسبت به فصل قبل در پایان هفته دوازدهم بیشتر داریم. باید بگویم فصل ناپولی تا اینجا خارق العاده و فراتر از معمول بوده است. تساوی روز گذشته وضعیت را آرامتر کرد اما آنها فصل خارق العاده ای پشت سر گذاشته اند و ما عملکرد همیشگی خود را داریم. همزمان حتی ما نسبت به فصل گذشته بهتر بوده ایم بنابراین رسیدن به صدر جدول و ماندن در صدر جدول واقعا سخت است. ما الگوی کار خودمان را دنبال می کنیم و در این الگوی خاص، تلاش و سختی بسیار مهم است. 

ماروتا سپس در مورد نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس صحبت کرد و اینکه برناردسکی و داگلاس کاستا هنوز زمان زیادی برای بازی پیدا نکرده اند:

ناپولی صدرنشین فعلی سری آ است و این صدرنشینی آنها اتفاقی نیست. اگر به فصل نقل و انتقالات تابستانی آنها نگاه کنید، تغییرات کمی داشتند و تنها دو خرید انجام دادند زیرا آنها بازیکنان بزرگ خود را حفظ کرده اند و به آنها تکیه کرده اند. در مورد یوونتوس، رئال مادرید و منچسترسیتی هم شرایط همین است. بهترین تیم ها برای عملکرد خوب به بازیکنان ورودی در نقل و انتقالات متکی نیستند. ما خریدهای خود را برای ساختن آینده انجام دادیم. بازیکنان جوانی مانند بنتانکور، برناردسکی و داگلاس کاستا را جذب کردیم. آنها جوان هایی هستند که برای درخشش و پیشرفت زمان کافی در اختیار دارند. 

ما ترکیبی فوق العاده با کیفیت بالا در اختیار داریم زیرا فصل گذشته به جز بازی های ملی، 57 بازی انجام دادیم. بنابراین منطقی است تا بازیکنان باکیفیت بیشتری در اختیار داشته باشیم. آیا دوست داریم به نقل و انتقالات بازگردیم؟ نه، قطعا نه. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است

بازیکن سابق استقلال گفت: تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و شاید با حضور کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در صدر جدول است و باید تا پایان فصل همه امتیازات را بگیرد. کوچک‌ترین لغزشی موقعیت این تیم را به خطر می‌اندازد. اعضای تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند از طرفی داوری حساس‌ترین موضوع است. خواسته یا ناخواسته داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است. از لحاظ روحی روانی روی تیم تأثیر گذاشته و از طرفی داوران برای رقیب سنتی امتیاز جمع کردند البته نمی‌گویم به نفع گرفتند ولی اشتباهات سهوی آنها به نفع رقیب شده است.

وی ادامه داد: با همه مسائلی که پیش آمده ولی قهرمانی دست استقلال است و اختلافاتی که بین علی خطیر و جواد نکونام شکل گرفته مزید بر علت شده تا بازیکنان تمرکز همیشگی را نداشته باشند. نمونه‌اش دیدار با شمس آذر که برتری ۳ بر صفر به خاطر خستگی تیم جای خود را به پیروزی ۳ بر ۲ داد. استقلال ۱۳ بازیکن دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت یامگا و مهدی پور تا پایان فصل شرایط را سخت‌تر کرده است. دست نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش و به‌خصوص در تعویض‌ها بسته است. بازی‌ها فرسایشی است و هر چه جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازیکنان خسته می‌شوند و احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. مصدومیت یامگا و مهدی پور این موضوع را ثابت می‌کند. باید اختلافات کنار گذاشته شود و تیم یکدست‌تر باشد تا منجر به حفظ صدر جدول شود و در نهایت استقلال جم را بالای سر برد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته آینده تیمش با تراکتور عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی و کادرفنی اش او تا روز بازی کمتر از یک هفته در تیم هستند و نمی‌توانند تأثیر بسزایی بر تیم داشته باشند. البته این موضوع درست است که با تغییر و تحول در کادرفنی تیم و آمدن سرمربی مطرح، تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد می‌شود. با این حال همه چیز دست استقلال است و می‌تواند در این بازی خارج از خانه برنده شود. معمولاً سرمربی در ابتدای فصل تیمش را می‌بندد و در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم ضعف‌های تیمش را با بازیکنان جدید و خروج مهره‌هایی که نمی‌خواهد برطرف می‌کند. شاید خیلی از بازیکنان تراکتور مدنظر گل‌محمدی نباشند. تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد و می‌تواند این حریف را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر خبرها

  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم