Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرایی گلستان از توانمندی زنان در بدنه مدیریتی استان بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی ظهر دوشنبه در نشست با زنان فرهیخته استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: زنان و دختران جامعه از جایگاه والایی برخوردارند چراکه مردان بزرگی را در دامان خود پرورش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وضعیت کشور در حوزه اشتغال ما در حال حاضر در بخش های اقتصادی، صنعت و تولید با مشکلاتی مواجه هستیم که تحریم در بعضی بخش ها اثرات خود را گذاشته است.

هاشمی گفت: استان گلستان در حوزه گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت بالایی برخوردار است و ما باید بستری فراهم کنیم تا بانوان از محل تسهیلات ارزان قیمت در این حوزه ها برخوردار شوند و ضمن ایجاد اشتغال برای خود بازار فروش محصولاتشان را فراهم کنند.


وی ادامه داد: باید به دنبال ایجاد بستر مناسب برای برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان گلستانی در پایتخت و 31 استان کشور باشیم و حتی کار به جایی برسد که بانوان توانمندمان محصولات خود را به خارج از مرزهای کشور عرضه کنند.

استاندار گلستان اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا صنایع ورشکسته و رهاشده را به مرحله تولید برسانیم و وضعیت اشتغال را در استان بهبود بخشیم.

هاشمی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در حوزه بانوان عقب مانده است، افزود: در طول سال های گذشته آنطور که باید نتوانستیم در حوزه بانوان کارهای خاصی انجام دهیم.

وی با اشاره به استفاده از زنان توانمند در حوزه مدیریتی استان گفت: متاسفانه هیچ بانک اطلاعاتی که حاوی مشخصات و شایستگی افراد باشد وجود ندارد که من بر اساس آن تصمیم گیری کنم.

استاندار گلستان گفت: پیشنهاد می کنم بانوان فرهیخته کشور به عنوان مدرس به استان دعوت شوند و کارگاه های آموزشی متفاوتی در زمینه های مختلف برگزار شود و جسارت بانوان را افزایش دهیم.

هاشمی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید وام های خوب با سود چهارصد تا مبلغ 100 میلیون تومان در اختیار افراد قرار می دهد که بانوان می توانند از آن ها بهره ببرند به شرط اینکه ضمن تولید بازار کار خود را هم پیدا کنند.

استاندار گلستان گفت: تمام دستگاه های استان باید از توانمندی زنان در رده های مدیریتی بهره ببرند تا در قدم های بعدی بتوانیم از ظرفیت این بانوان توانمند در سطح کشور بهره ببریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است