Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@05:33:35 GMT

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۳۲۷۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جلسه معرفی و تکریم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیروز با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با ارائه آمار و ارقام در مدت فعالیت حدود چهار ساله در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست در طول این مدت با افتتاح مرکز رشد، 16 هسته، 8 واحد فناور و 7 شرکت دانش بنیان را در این مرکز مستقر کند همچنین با راه‌اندازی چند آزمایشگاه پیشرفته، ورود در بخش تولید گیاهان دارویی، اجرای حداقل 42 طرح برون دانشگاهی، اقدامات خوبی را در طول این مدت پیگیری کند.

وی با برشمردن فعالیت‌های آموزشی در طول دوره مدیریتی خود، نسبت استاد به دانشجو را 1 به 44 دانست و افزود: در زمان تحویل پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد رشته های مقطع دکتری 3 رشته بود که با پیگیری‌های تیم مدیریتی توانستیم این رشته‌ها را به 33 رشته دکتری برسانیم در عین حال با افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد از 33 به 66 رشته و اضافه کردن 6 رشته پرطرفدار در مقطع کارشناسی، توانستیم بسترهای لازم را جهت ادامه تحصیل فرزندان این مرز و بوم در رشته‌های تحصیلات تکمیلی فراهم کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه دکتر ابراهیم چیرانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با تشکر و قدردانی از زحمات دکتر امیرتیموری در زمان تصدی خود، آینده نگری را یکی از برنامه‌های خود اعلام و تأکید کرد: ما باید ضمن توجه به تجربیات ارزشمند گذشتگان، در جهت اعتلای فرهنگ ناب محمدی و سیاست‌ها و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی آینده‌نگر باشیم و با برنامه‌ریزی جامع و مهندسی شده، دانشگاه را به سمت تعالی، سوق خواهیم داد.

وی همدلی و همگرایی کارکنان واحد رشت را خواستار شد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از سال 1361 همراه با ده واحد دانشگاهی دیگر در سراسر کشور تاسیس شد و تا به این زمان با همراهی و همدلی کلیه پرسنل خود توانست مانند نگینی در شمال کشور و شهر رشت بدرخشد و باید با همگرایی و پشتیبانی هر چه بیشتر از موانع گذشت و با هدف ارتقای کیفیت و کمیت این واحد دانشگاهی کوشید.

دکتر چیرانی استفاده از پتانسیل‌های نیروهای واحد رشت را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با شناسایی پتانسیل‌های افراد، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلیه پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بهره‌مند شد و با ارائه راهکارهای مناسب در طی نظامی منسجم می‌توان در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، اقدام کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از معاونین و مدیران به ارائه گزارش عملکرد حوزه های تحت نظارت خود پرداختند و در پایان اعضای حاضر با حضور در نمایشگاه « دل سوختگان اربعین » این نمایشگاه را افتتاح کردند. همچنین سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت در ساعات اولیه حضور در واحد دانشگاهی، در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی حضور یافته و با قرائت فاتحه ، بار دیگر با آرمانهای این شهدا تجدید میثاق کرد.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری