Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد نوروزپور روز شنبه همزمان با 13 آبان، روز دانش آموز و روزهای منتصب به دانش آموزان بسیجی همچون شهید محمدحسین فهمیده، در دیدار با خانواده شهید غلام جیرانی کوچک ترین شهید استان گیلان بیان داشت: روح جوانی و جوانمردی ، یکی از عوامل توفیقات کشور در جنگ تحمیلی بود و تجربه هشت سال دفاع مقدس نیز نشان می دهد هرجا به جوانان اعتماد شد، موفقیت حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از پدر شهید جیرانی و تکریم خانواده این شهید گیلانی خاطرنشان کرد: در جریان عملیات های نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس و همینطور مذاکرات پایان جنگ، این جوانان بودند که نقش پررنگی داشتند و امروز هم مدیران کشور، باید مثل همان دوران، به جوانان اعتماد کنند تا مانند فرماندهان آن روزها، نسل جوان امروز با تخصص، تعهد و قدرت جوانی می تواند به عنوان مدیران امروز کشور نقش آفرینی کند.
نوروزپور با یادآوری اینکه شهید جیرانی یکی از کوچک ترین شهدای داوطلب بسیجی کشور است، خواستار اهتمام فزون تر رسانه ها برای معرفی بیشتر این شهید گیلانی به مردم بویژه جوانان شد.
مشاور استاندار گیلان در امور جوانان همچنین از خانواده شهید جیرانی و دیگر خانواده های معظم شهدا خواست برای توفیقات بیشتر دولت در خدمت به مردم، دعا کنند.
نوروزپور در خاتمه این دیدار، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صحیح و اتخاد تدابیر درست و اصولی، بتوانیم گام های موثری برای جوانان استان گیلان برداریم.
در این دیدار مشاور جوان مدیرکل و تعدادی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و شهرستان صومعه سرا نیز حضور داشتند.
شهید غلام جیرانی، نوجوانی 11 ساله بود که در اول مهرماه سال 1354 در روستای کیشستان نوخاله از توابع شهرستان صومعه سرا متولد شد و پس از پایان کلاس دوم ابتدایی به صورت بسیجی داوطلب، راهی خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در جریان عملیات کربلای 5 ، در دی ماه 1365 در شلمچه به شهادت رسید.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند