Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا ظهیریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این متهمان آخرین بار 2 میلیارد ریال پول نقد، طلا و جواهرات را از منزلی در مهاباد به سرقت برده بودند.
وی افزود: این 2 سارق با شگردهای پلیسی در استان های عمقی کشور شناسایی و پس از دستگیری و انتقال به مهاباد به 30 مورد سرقت اعتراف کردند.
وی بیان کرد: از سارقان یک دستگاه خودروی سواری و چندین سیم کارت بی نام و نشان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از مردم خواست که طلا و جواهرات قیمتی و پول نقد خود را به مدت طولانی در منزل نگهداری نکنند.
فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از دستگیری سارق 19 دستگاه موتور سیکلت در شهرستان مهاباد خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت در مهاباد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و بر این اساس مخفیگاه این سارق در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و متهم توسط پلیس دستگیر شد.
سرهنگ ظهیریان افزود: سارق پس از انتقال به مهاباد به 19 فقره سرقت اعتراف و موتورها به مال باختگان تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه جرایم مربوط به فضای مجازی به سرعت در مهاباد در حال افزایش است، گفت: در 15 روز گذشته پلیس فتای شهرستان چهار سارق مجازی که 2 مورد از حساب شهروندان مهاباد پول برداشت کرده بودند را دستگیر کرد.
وی افزود: 200 میلیون ریال و 70 میلیون ریال میزان 2 برداشت غیرمجاز سارقان فضای مجازی از حساب بانکی شهروندان بوده است.
وی همچنین از دستگیری عاملان انتشار فیلم شخصی و خانوادگی، شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت یکی از کارمندان و مزاحم اینترنتی در مهاباد خبر داد.
فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست تا از نگهداری عکس و فیلم های شخصی و خانوادگی در گوشی های همراه خود اجتناب کنند.
وی همچنین با تاکید بر دستورات و منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: بر این اساس عوامل انتظامی شهرستان از جمله 842 ثوب البسه خارجی، 642 قواره پارچه و 2 هزار و 14 ثوب حوله قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این ارتباط نیز چهار متهم دستگیر شدند.
وی در بیان دیگر اقدامات انتظامی این شهرستان در روزهای گذشته اظهار کرد: با تلاش جدی در مبارزه با قاچاق کالا و با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در یک عملیات پلیسی 126 هزار نخ سیگارت خارجی به ارزش 29 میلیون ریال از خودروی پیکان وانت کشف و راننده آن پس از متواری شدن شناسایی و تحویل مراجع قضائی شد.
وی همچنین گفت: در یک عملیات اطلاعاتی نیز از یک توزیع کننده 80 هزار عدد قرص روان گردان، تقویت کننده و قرص جنسی تقلبی کشف و ضبط شد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت سه کلانتری دارد، این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
2093/3093** خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد