Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، امروز مردم، مسئولان، پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز شیعه و سنی پا به پای همه با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان آمده بودند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار به خصوص رئیس جمهور آمریکا بزنند تا نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی اعلام کنند.

امروز تمامی ادیان وقومیت های مختلف همپای مردم و مسئولان آذربایجان غربی با وجود بارش باران و سردی هوا با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پای آرمانهای والای انقلاب اسلامی و نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه آغاز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شد اما از اولین دقایق امروز شنبه خیابان‌های محل تجمعی منتهی به مکان راهپیمایی مملو از جمعیت بود و پیر و جوان، زن و مرد در کنار حضور و استقبال گسترده اقلیت‌های دینی آمده‌اند تا بار دیگر ثابت کنند متحد و یکدل تحت امر فرامین مقام معظم رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سایر شهرهای کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی نامگذاری شده است همزمان با سراسر کشور در ۴۲ شهر آذربایجان غربی برگزار شد.

این راهپیمایی در ارومیه از دو مسیر مجزا برای خانم‌ها و آقایان برگزار شد که آقایان ساعت ۹.۳۰ امروز ابتدا در ابتدای خیابان عطایی استاندار فقید آذربایجان غربی تجمع کرده و از ساعت ۱۰ با طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کرده و شعارهای ضد استکباری از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

بانوان نیز از ساعت ۹.۳۰ در خیابان امام خمینی (ره) ۲ تجمع کرده و مسیر اینم خیابان را با سردادن شعارهای انقلابی به سمت میدان انقلاب طی کردند.

روز ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند، در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی (ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران، راهپیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنها حمله و به خاک و خون کشی، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانهٔ جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کرده و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند.

به این ترتیب، مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد ونمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز ‘ ملی مبارزه با استکبار’ نام گذاری کرد.

اجرای سرود، قرائت بیانیه های دانش آموزی و دانشجویی، قرائت قطعنامه و سخنرانی  از جمله برنامه های مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی درآذربایجان غربی بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟