Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شاید سه سال پیش اگر نام "هادی حجازی فر" را از مخاطبان سینما می‌پرسیدید کسی وی را نمی‌شناخت و تنها اهالی تئاتر و فیلمسازان نام او را شنیده بودند اما هم‌اکنون حجازی فر نه تنها شناخته شده که به عنوان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، فیلمسازان به سرعت پیش تولید خود را به پایان رسانده و با انتخاب بازیگران و عوامل فیلمبرداری آثار خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تمامی رسانه‌ها از حضور یا عدم حضور کارگردانان مطرح صحبت می‌کنند و با شروع پیش تولید هر اثر آنچه بیش از هر چیز برای مخاطبان و اهالی رسانه در درجه اهمیت قرار دارد، فهرست بازیگران آن اثر است.

شاید سه سال پیش اگر نام "هادی حجازی فر" را از مخاطبان سینما می‌پرسیدید کسی وی را نمی‌شناخت و تنها اهالی تئاتر و فیلمسازان نام او را شنیده بودند اما هم‌اکنون حجازی فر نه تنها شناخته شده که به عنوان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران شناخته می‌شود.

هادی حجازی فر اولین با در فیلم "ایستاده در غبار" ساخته "محمدحسین مهدویان" به طور رسمی به سینما معرفی شد. بازی درست و به جای وی در اثری نیمه مستند توانست نظر اکثر اهالی سینما را جذب کند و فیلم هم در جشنواره فجر به موفقیت‌های خوبی رسید. اما بازی در ایستاده در غبار تنها ابتدای راه بود.

سال بعد حجازی‌فر طی همکاری مجدد با محمدحسین مهدویان توانست یکی از به یادماندنی‌ترین نقش‌های سینمای ایران طی سالهای گذشته را در فیلم "ماجرای نیمروز" ایفا کند. حجازی فر در این فیلم در نقش یک رزمنده ظاهر شده و توانست ریزه‌های دلچسبی را در این نقش به مخاطب عرضه کند.

موفقیت حجازی فر تا آنجا پیش رفت که وی در جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران و همچنین جشن منتقدان سینما نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد و بالاخره در جشن منتقدین آن را از آن خود کرد.

حجازی فر امسال یکی از پرکارترین بازیگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. وی سال گذشته در دو فیلم "دارکوب" ساخته "بهروز شعیبی" نقشی کوتاه را ایفا کرد تا این فیلم اولین اثر وی در جشنواره فیلم فجر امسال باشد. وی در این فیلم با مهناز افشار ، امین حیایی ، سارا بهرامی ، جمشید هاشم پور همبازی شده است.

پس از آن حجازی فر به فیلم "آستیگمات" به کارگردانی "مجیدرضا مصطفوی" پیوست تا دومین فیلم وی برای حضور در فجر 36 نیز رقم بخورد. هر چند نقش حجازی فر در این فیلم نیز به گفته خودش نقشی نسبتاً کوتاه است اما وی در این اثر نیز با بازیگرانی همچون محسن کیایی، نیکی کریمی، حسین پاکدل و سیامک صفری همبازی شد.

مهم‌ترین اثری که حجازی‌فر سال 96 را با آن آغاز کرد را بدون شک باید "به وقت شام" ساخته ابراهیم حاتمی کیا دانست. فیلمی که در آن با بابک حمیدیان همبازی شد تا اولین همکاری خود با حاتمی کیا را تجربه کند. این فیلم در سکوت کامل خبری ساخته شد و بدون شک در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت تا مهم‌ترین شانس حجازی فر برای فجر امسال باشد.

حجازی فر پس از پایان فیلمبرداری "به وقت شام" به فیلم "وحید امیرخانی" با نام "شاه کش" پیوست تا چهارمین فیلم امیدوار به فجر امسال را در کارنامه داشته باشد. نقش حجازی فر در این فیلم هم مثل به وقت شام نقشی جدی و دارای شانس برای کسب سیمرغ بلورین محسوب می‌شود.

وی در فیلم "شاه کش" با مهناز افشار، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی و مجید صالحی همبازی شده است.

این بازیگر با سابقه تئاتر به تازگی قرارداد حضور در فیلم‌ "واسطه" به کارگردانی "آرش لاهوتی" را پذیرفته تا تجربه همکاری با "هدیه تهرانی" را نیز در کارنامه داشته باشد. اگر این فیلم به جشنواره برسد پنجمین شانس حجازی فر در فجر محسوب می‌شود.

حجازی‌فر علاوه بر پنج فیلم قبلی یک فیلم دیگر را نیز پذیرفته که احتمال حضور در فجر را به همراه دارد. وی با "ابراهیم ابراهیمیان" به توافق رسیده تا در فیلم "دو طبقه روی پیلوت" به ایفای نقش بپردازد. "وی در این فیلم روبروی بازیگرانی همچون الناز شاکردوست و جواد عزتی قرار خواهد گرفت.

در پایان حجازی فر می‌تواند در صورت رسیدن تمامی این آثار به فجر امسال علاوه بر شش فیلم یاد شده در فیلم تازه "محمدحسین مهدویان" با نام "لاتاری" نیز به ایفای نقش بپردازد تا با هفت فیلم متقاضی حضور در فجر به عنوان پرکارترین بازیگر سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فجر شناخته شود. اتفاقی که به گفته اکثر منتقدین برخلاف حضور گیشه‌ای برخی بازیگران به علت توانایی های حجازی فر در عرصه بازیگری رخ داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز