Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «محمد آذرپی» مدیر فنی مستعفی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشور دلیل استعفای خود را از این سمت، تشریفاتی بودن آن عنوان کرد و رئیس فدراسیون هم خواسته های مالی او را دلیلی بر موافقت با این جدایی دانست.

اوایل آبان ماه «زهرا اینچه درگاهی» رییس فدراسیون ژیمناستیک، آذرپی را به عنوان مدیرفنی تیم ملی ژیمناستیک هنری منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرپی در حالی به این سمت تعیین شد که پیش از این سرمربیگری تیم ملی ژیمناستیک هنری را بر عهده داشت که بعد از تغییرات در راس فدراسیون و با پایان قراردادش از سرمربیگری کنار گذاشته شد.
آذرپی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص دلایل این استعفا گفت: زمانی که ابلاغ مدیر فنی برای هر مربی یا سر مربی ارسال می شود، قطعا باید جایگاه وی نیز در این سمت حفظ شود و اختیارات و شرح وظایف او در نظر گرفته شود که من فکر می کردم فدراسیون ژیمناستیک از این موضوع آگاه است.
وی گفت: اما پس از صحبت با رئیس فدراسیون، متوجه شدم این اختیارات و وظایف و همچنین مسائل مالی برای عنوان ابلاغ شده در نظر گرفته نشده است و این سمت جنبه تشریفاتی دارد. بر همین اساس بهتر دیدم که از این سمت تشریفاتی استعفا دهم.
سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک هنری کشور با اشاره به اینکه لازمه مدیریت در تیم های ملی حضور همه مهره ها در جایگاه واقعی می باشد، افزود: برای اینکه یک مدیر فنی آینده خوبی را برای تیم ملی ترسیم کند، ابتدا باید همه افراد کادر فنی در جایگاه های خود قرار داشته باشند که فعلا این وضعیت در تیم ملی ژیمناستیک هنری وجود ندارد. البته احترام همه افرادی که در حال فعالیت هستند واجب است. اما از آنجا که پس ازانتخاب رئیس جدید فدراسیون، حاشیه های زیادی به همراه آورد، به رغم اینکه قلبا خیلی دوست دارم به ژیمناسیتک کشورم خدمت کنم، همکاری در این مقطع زمانی را به صلاح ندانستم.
آذرپی ادامه داد: شایعاتی که درباره توقعات مالی من از فدراسیون مطرح شده درست نیست و تقاضای من حفظ جایگاه مدیر فنی در تیم های ملی بود. البته نگاه دبیر فدراسیون برای درنظر گرفتن حقوق عرف مثبت بود. ولی خانم درگاهی که از دوستان قدیمی بنده هم هستند در نظر داشتند تنها برای حضور در اردوها حقوق پرداخت کنند.
وی گفت: اینکه بنده پس از سال ها خدمت به ژیمناسیتک کشور و کسب مدال برای نخستین بار در این رشته ورزشی، شخصیت و سابقه خودم را برای 50 یا 100 هزارتومان برای هر بار حضور دو یا چند روزه در اردوهای تیم ملی زیر سوال ببرم، به نظر شما درست بود؟
سرمربی اسبق تیم ملی ژیمناستیک درباره آینده این رشته ورزشی کشور اظهار داشت: برای مدیران جدید فدراسیون و کادرفنی در رشته های مختلف این رشته آرزوی موفقیت می کنم. ولی به آینده این رشته خوشبین نیستم. زیرا برای موفقیت در هر رشته ورزشی نیاز است در کنار استفاده از افراد توانمند، همدلی و تفاهم با تمام افراد آن جامعه ورزشی صورت بگیرد که با توجه به اتفاقاتی که در آغاز دوره ریاست جدید فدراسیون رخ داد، آینده روشنی را متصور نیستم.
آذرپی ادامه داد: البته هنوز برای استفاده از دانش و توانایی تمام خانواده ژیمناستیک دیر نیست و اگر خانم درگاهی بتوانند یکبار دیگر متخصصان این رشته را دور هم جمع کند، شاید در مسیر قبل که «شروین اسبقیان» سرپرست سابق فدراسیون انجام داد، قرار بگیرد.
«زهرا اینچه درگاهی» نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره دلیل استعفای «محمد آذرپی» از سمت خود گفت: از آنجا که آقای آذرپی فردی با تجربه در تیم های ملی بودند و قطعا این سابقه می توانست در موفقیت ژیمناسیتک کمک کننده باشد، با ایشان صحبت کردم که وی نیز برای پست مدیر فنی تیم ملی ژیمناستیک هنری ابراز آمادگی کردند. اما متاسفانه پس از چند روز وی با حضور در فدراسیون درخواست حقوق ثابت، بیمه و قرارداد ثابت را داشتند که با توجه به اینکه هم اکنون این شرایط برای سرمربی فعلی تیم ملی وجود ندارد، امکان اجابت خواسته آقای آذرپی نبود. البته در برنامه ای که ترتیب دادیم، برای تعداد روزهایی که مدیرفنی جدید در کنار ملی پوشان حضور می داشت، قطعا از مزایای لازم و بیمه برخوردار می بودند. ولی برای روزهایی که همراه سایر ملی پوشان نیستند، این امکان وجود ندارد.
وی درباره اینکه آیا با استعفای آذرپی موافقت کرده است یا خیر؟ گفت: با توجه به این که امکان برآورده شدن شرایط مالی برای ایشان در شرایطی فعلی فدراسیون وجود ندارد، به رغم اینکه خیلی علاقه مند به ادامه همکاری با آقای آذرپی بودیم، چاره ای جزء موافقت با استعفا نداریم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1368
مصاحبه کننده: محمد مهدی موذن**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت حسن روحانی، دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»

روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903163

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!