Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:46:34 GMT

نویل: کونته تاوان اخراج کردن لوئیز را می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۷۰۱۵

نویل: کونته تاوان اخراج کردن لوئیز را می‌دهد

ستاره سابق تیم منچستریونایتد معتقد است که سرمربی تیم فوتبال چلسی به خاطر کنار گذاشته مدافع میانی برزیلی تاوان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه دیلی میلی انگلیس، تصمیم آنتونیو کونته برای قرار ندادن نام داوید لوئیز در لیست 18 نفره بازیکنانش برای مصاف خانگی شب گذشته (یکشنبه) برابر منچستریونایتد، ممکن است برای او عواقب ناخوشایندی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیش‌بینی گری نویل، کاپیتان و ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد است که اکنون به عنوان مفسر شبکه اسکای اسپورتس فعالیت می‌کند.

گزارش رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که کونته در یکی از تمرینات چلسی با لوئیز دچار اختلافات شخصی شده است و به همین دلیل هم نام او را در فهرست بازیکنانش برای دیدار مقابل منچستریونایتد قرار نداده است، دیداری که آن را از روی سکوها تماشا کرد و با پیروزی یک بر صفر آبی‌های لندن خاتمه یافت.

نویل در این خصوص گفت: هر سرمربی‌ای که علیه بازیکنانش موضعگیری کرده، خیلی در‌ آن تیم دوام نیاورده است. تصمیم کونته برای کنار گذاشته لوئیز هم تصمیم بزرگی است. اگر شما در رختکن با بازیکنان‌تان در بیفتید به خصوص بازیکنی مانند داوید لوئیز که در چلسی بسیار تأثیرگذار است و شخصیت بزرگی دارد، ممکن است بهای تصمیم‌تان را با از دست دادن جایگاه‌تان در تیم بدهید. اخراج شدن لوئیز از تیم پایان ماجرا نیست، تازه آغاز آن است.

مفسر شبکه اسکای اسپورتس ادامه داد: کونته امروز بازی را برد اما تا دو یا سه هفته دیگر اگر نیمکت‌نشینی داوید لوئیز همچنان ادامه داشته باشد، هر بار که چلسی گل بخورد، دوربین‌ها روی داوید لوئیز زوم خواهند کرد. این همان داستانی بود که برای جان تری هم رخ داد.

تری سال 2015 بین دو نیمه بازی چلسی و منچسترسیتی که در آن آبی‌پوشان لندن در منچستر تحقیر شدند، بین دو نیمه به شیوه‌ای غیرمنتظره توسط مورینیو تعویض شد.

حالا به نظر می‌رسد که چنین داستانی در حال شکل‌گیری میان کونته و لوئیز است اما این مدافع برزیلی اولین بازیکن چلسی نیست که مربی ایتالیایی با او اختلاف پیدا می‌کند. کونته فصل گذشته هم با دیه‌گو کاستا و نمانیا ماتیچ اختلاف پیدا کرد و هر دو بازیکن در تابستان از آبی‌های لندن جدا شدند.

با وجود غیر عادی بودند کنار گذاشته شدن لوئیز از فهرست بازیکنان چلسی، کونته در پایان بازی تیمش برابر منچستریونایتد تصمیم خود کاملاً فنی دانست و گفت که دلیل کنار گذاشته مدافع برزیلی‌اش افت سطح بازی او نسبت به دیگر مدافعان میانی تیم بوده است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست