Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:16:20 GMT

آذرخش بندرعباس سه‌شنبه میزبان حفاری اهواز است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۶۲۷۶

آذرخش بندرعباس سه‌شنبه میزبان حفاری اهواز است

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس فردا سه شنبه ۱۶ آبان‌ماه در دیداری خانگی به مصاف تیم فوتسال حفاری اهواز می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، دیدار این دو تیم ساعت 16 عصر فردا در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن فجر بندرعباس آغاز می‌شود.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته‌های اخیر به دلیل مشکلات مالی با حواشی بسیاری روبه رو بوده و به طور یقین بازی فردا برای تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال از حساسیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در شرایطی به مصاف حفاری اهواز می‌رود که در مقایسه با حریف جایگاه چندان مناسبی در جدول رده‌بندی قرار ندارد و شش پله از میهمان خود پایین‌تر است.

به نظر می‌رسد بازی فردا باید برای هر دو تیم بازی سخت و حساسی باشد، از یک سو تیم آذرخش سعی در ارتقا جایگاه خود در جدول دارد و همه تلاشش را برای بهره‌مندی از حق میزبانی خواهد کرد و از سوی دیگر حفاری نیز به دنبال قرار گرفتن در میان سه تیم اول جدول است و بنابراین سعی در پیروزی در این دیدار خواهد داشت.

در حال حاضر تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با 17 امتیاز در جایگاه دهم و تیم حفاری اهواز با 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در نشست دیروز شورای شهر بندرعباس، با مصوبه‌ای که این شورا گذراند مقرر شده که اعتباری معادل 300 میلیون تومان در اختیار آذرخش بحران زده از طرف شهرداری بندرعباس قرار داده شود.

این اعتبار می‌تواند بخشی از مشکلات این تیم لیگ برتری را رفع کند.

انتهای پیام/

R7720/P1336/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید

میزبان جام جهانی فوتسال به مقام سومی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان امروز (یکشنبه) در دیدار رده‌بندی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل هم صف‌آرایی کردند که ازبکستان با نتیجه 8 بر 6 (در مجموع وقت قانونی و وقت اضافه) پیروز شد.

این مسابقه در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 5-5 خاتمه یافت تا کار در ضربات پنالتی دنبال شود. ازبک‌ها در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک به برتری رسیدند تا میزبان جام جهانی فوتسال 2024 روی سکوی سوم جام ملت‌ها بایستد.

صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی

ایران و تایلند از ساعت 14:30 امروز (به وقت ایران) در فینال رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳