Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از سرمربی مشهدی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز در شورای شهر مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عباس چمنیان امروز در نشست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توجه نسبت به تقویت ورزش همگانی بطور قطع از برنامه های مدیریت شهری و شورای شهر مشهد است و البته توجه شورای شهر و شهردار به ورزش قهرمانی نیز بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال بر توجه به ورزش و توسعه آن در جامعه تاکید و بیان کرد: اقدامات تربیت بدنی شهرداری مشهد برای توسعه ورزش همگانی مایه افتخار است اما هنوز با استانداردها فاصله وجود دارد.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال نوجوانان موفقیتهای زیادی در کارنامه خود دارد که کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در سال گذشته از جمله آنها بود و همه این موفقیتها را به مردم خوب مشهد و بارگاه حضرت رضا(ع) هدیه می کنیم.

در این نشست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اهدای لوح از عباس چمنیان به دلیل موفقیتهای تیم ملی فوتبال ملی نوجوانان تجلیل کردند.

تیم ملی نوجوانان ایران با 4 پیروزی برابر تیم های گینه، آلمان، کاستاریکا و مکزیک برای نخستین بار در جمع 8 تیم برتر جام جهانی فوتبال نوجوانان قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند