Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید پس از دو باخت متوالی و با انگیزه فراوان دیشب برابر لاس پالماس به میدان رفته تا یک بار دیگر فاصله خود با بارسا را به ۸ امتیاز کاهش دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید پس از دو باخت متوالی و با انگیزه فراوان دیشب برابر لاس پالماس به میدان رفته تا یک بار دیگر فاصله خود با بارسا را به ۸ امتیاز کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان در این بازی یک بار دیگر به زوج بنزما و رونالدو اعتماد کرد و کریم در همان دقایق ابتدایی بازی یک فرصت تک به تک را از دست داد؛ اتفاقی تکراری در هفته های اخیر تا ستاره فرانسوی یک بار دیگر با سوت های اعتراضی روبرو شود.

کریم اگر آن توپ را گل می کرد، روند بازی برای رئال تغییر می کرد ولی ۴۰ دقیقه طول کشید تا کهکشانی ها توسط کاسیمیرو به گل برسند.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود

پیشکسوت تراکتور می‌گوید: اتفاقات نیمکت این تیم برنامه‌ریزی شده بود.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل استقلال اظهار کرد: به نظرم هر ۲ تیم بدون برنامه بودند و هر ۲ برای کسب یک امتیاز آمده بودند و هیچ یک برای بهتر شدن بازی ریسک نمی‌کردند. تراکتور باید با استفاده از شرایط میزبانی، خیلی بهتر بازی می‌کرد. فکر کنم تا دقیقه ۸۰ به جز یک موقعیت استقلال در نیمه اول، شاهد موقعیت گلزنی جدی در بازی نبودیم. در مجموع بازی سرد، بی روح و پر تنش بود و فوتبالی ندیدیم.

او درباره ماندگاری حمید مطهری روی نیمکت تراکتور گفت: نظری ندارم. مطهری هم جزو مربیان خوب ایران است و به عنوان دستیار فعالیت کرده و شناخت خوبی از فوتبال ما دارد و باید در چند هفته پایانی هدایت تراکتور را بر عهده داشته باشد. متاسفانه به نظر من تمام این اتفاقات برنامه ریزی شده بود و هر فصل باید شاهد چنین اتفاقاتی در باشگاه تراکتور باشیم. این به جز طرد شدن هواداران و عدم کسب نتیجه چیز دیگری در پیش ندارد.

اسدی افزود: حق هواداران قهرمانی است. هم باشگاه و هم بازیکنان بدهکار مردم هستند اما متاسفانه این را درک نکرده‌اند که باید برای هوادار بازی کنند. هر سال مسیر موفقیت را سخت تر می‌شود و تراکتور حتی نمی‌تواند در یک بازی خانگی موقعیت های درست حسابی روی دروازه حریف ایجاد کند.

پیشکسوت تراکتور درباره ناراحتی هواداران گفت: خب هواداران چه کار کنند، ناراحت هستند. باشگاه باید بیانیه دهد یا بازیکنان صحبت کنند و قول دهند از فلان بازی به بعد شرایط تیم بهتر می‌شود تا هوادار هم بداند چه زمانی شرایط بهتر می‌شود. چند هفته است که تراکتور نتیجه نمی‌گیرد. دلخوشی هوادار این است که بازی خوب تماشا کند اما در بازی مقابل استقلال همین دلخوشی هم از هوداران دریغ شد.

کاپیتان سابق تراکتور گفت: هیچ ضمانتی نیست که اتفاقات خوبی در تراکتور بیفتد و اتفاقات مورد انتظار هواداران رقم نمی‌خورد. در روزی که هواداران قهر بودند باز هم آمدند و سکوهای طبقه اول ورزشگاه پر شده بود. با این شرایط دم هواداران تراکتور گرم که باز هم تشویق و حمایت کردند. بازیکنان و باشگاه تراکتور به هواداران بدهکار هستند. آن‌ها به جز کسب نتیجه نمی‌توانند چیزی به هواداران بدهند و نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خوب برای تراکتوری‌ها رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود