Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید کارلوس کی روش باید به تعهدات قراردادش عمل کند.

طرفداری-

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در حاشیه مراسم آغاز بافت فرش جام جهانی 2018 روسیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، این اقدام نمادین را زیبنده‌ترین پیام فرهنگی کشور در جام جهانی عنوان کرد و گفت:

وجود نمادهای مقدس و ابنیه تاریخی در دل تار و پود این فرش حامل پیام صلح، آشتی، فرهنگ و هنر ایران زمین است که به جهانیان نشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، اظهار داشت:

شرایط بسیار خوبی را سپری می‌کنیم و تیم در آرامش است. ملی‌پوشان صبح امروز برای دو بازی تدارکاتی راهی اتریش شدند که تنها یک بازی آن برای ما صدهزار دلار هزینه در بر داشت.

وی با بیان این که برنامه خوبی برای حضور در جام جهانی داریم و با هفت بازی تدارکاتی راهی روسیه می‌شویم، افزود:

با دو بازی که در گذشته انجام شد، دو بازی که در اتریش داریم، دو بازی دیگر که قرار است دوم و هفتم فروردین ماه سال آینده برگزار کنیم. یک بازی هم بعد از آن انجام می‌شود تا خود را آماده جام جهانی 2018 کنیم.

تاج در خصوص صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی که حاشیه‌هایی به دنبال داشت، خاطرنشان کرد:

با کی‌روش صحبت لازم شده است و ما قراردادی با او داریم که موظفیم دو طرف بر اساس آن عمل کنیم. برای همین از کی‌روش خواسته‌ایم دقیقاً به این موضوع توجه داشته باشد و امیدوارم در آینده مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره روند دعوت بازیکنان به تیم ملی گفت:

انتخاب بازیکنان ملی در همه جای دنیا در اختیار سرمربی تیم است که در کشور ما نیز کی‌روش با توجه به شرایط افراد، بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

وی با تأکید به این نکته که هیچ تفاوتی بین لژیونر و بازیکن داخلی برای دعوت به تیم ملی فوتبال وجود ندارد، اظهار داشت:

تنها ملاک کی‌روش برای دعوت، توانایی و استعداد فردی است. در حال حاضر جوانان بسیار توانمند و کارآمدی در تیم جای گرفته‌اند. جای تشکر دارد که سرمربی تیم ملی از بین این استعدادها بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

تاج در واکنش به دعوت اخیر یکی از لژیونرهای ایران به تیم ملی، گفت:

قدرت فدراسیون فوتبال بر امور فنی هیچ تأثیری ندارد و همچنین قدرت مدیر باشگاهی هم بر امور فنی آن باشگاه نقش نمی‌بندد. کلیه امور انتخاب بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تنها به عهده سرمربی است، هر چند همواره تأکید ما توجه به استعدادهای ناب فوتبال کشور است

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص رفع محرومیت و تهدید سهمیه‌های سه تیم باشگاهی کشور در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد:

با وجود اینکه دولت قانونی برای کمک به تیم‌های دولتی ندارد، اما وزارت ورزش و جوانان با کمک حامیان مالی به صورت جدی به این قضیه ورود کرد و با تدبیر فدراسیون و همت مدیران عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی امروز  این  تهدیدات از بین می‌رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از اینکه کاروان تیم ملی فوتسال را به عنوان قهرمان جام ملت‌های آسیا در فرودگاه همراهی کرد، در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این قهرمانی با حضور وحید شمسایی صحبت کرد و گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

او ادامه داد: از تمام حمایت های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان‌ خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی فوتسال توضیح داد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وحود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قراردادها حساس هستند و این موارد کاملا انجام می شود‌ خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.

همچنین در پایان او درباره تصمیم در رابطه با ادامه همکاری با وحید شمسایی توضیح داد: ما در خدمت او هستیم و شمسایی پر قدرت ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد