Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:15:40 GMT

برانکو: بیرانوند برود، سکوها پایین نمی‌آید!

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۷۷۹۶

برانکو: بیرانوند برود، سکوها پایین نمی‌آید!

سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار دوستانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها عصر روز دوشنبه موفق شدند در دیداری دوستانه حریف خود را با گل های پرتعداد شکست دهند. برانکو در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین شرایط قرمزها، تصریح کرد: اولین تمرین ما که صبح بود و الان هم که بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی راضی هستم و همیشه گفتم مسابقه بهترین تمرین است چون نیاز است که سازماندهی تیمی را حفظ کنید، استارت بزنید، سرعت تان را بیشتر کنید و برگشت داشته باشید و تمرکز بگذارید؛ همه عوامل تمرینات در بازی وجود دارد و همیشه بازی بهتر از تمرین است. بچه ها خوب دویدن و حریف هم بد نبود و 90 دقیقه تمرکزشان را حفظ کردند.


برانکو در واکنش به استعفای طاهری، افزود: من درباره استعفای آقای طاهری امروز شنیدم و خبری در خصوص استعفا و تغیرات نداشتم. نمی توانم نظری بدهم چون  هنوز از باشگاه هیچ خبر رسمی به دست ما نرسیده است و هر چیزی که شنیدم از سمت مطبوعات بوده و نمی توانم نظری بدهم و بگویم دلیل آن چه بوده. این را می دانم که آقای طاهری خیلی گرفتار بودند و مشغله های بسیاری داشتند و به جرات می توانم بگویم خودشان به تنهایی علیه همه تلاش می کرد که مشکلات را حل کند.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با طاهری صحبت کرده، عنوان کرد: نه من اصلا هیچ صحبتی با آقای طاهری نداشتم و تازه امروز به ایران آمدم و آخرین بار بعد از بازی با سایپا با ایشان تماس داشتم بعد از آن آقای طاهری کربلا رفتند و من هم کرواسی بودم و دیگر هیچ ارتباطی با هم نداشتیم.

 

برانکو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا جدایی طاهری به نفع قرمزپوشان است، گفت: من اینطوری فکر نمی کنم که رفتن ایشان چطور خواهد شد، باید ببینم چه چیزی برای باشگاه بهتر است. واقعیت این است که در سه سال حضور آقای طاهری با هم نتایج درخشانی را کسب کردیم و باشگاه از هر لحاظی پیشرفت داشته و خودم شخصا با ایشان همکاری خوبی داشتم با وجود آنکه مشکلات پیش رویمان را می دانستم.

 

سرمربی قرمزها درباره احتمال جدایی بیرانوند، خاطر نشان کرد: چه کسی گفته بیرانوند اینقدر مطمئن است؟! من با او صحبت کردم و گفتند که نمی روم. این موضوع درست است اما برگردد با او صحبت خواهم کرد تا ببینم چه تصمیمی دارد. اما با من که صحبت کرد گفته که نمی روم. اگر مجبور به رفتن به سربازی است که خب باید برود.


او ادامه داد: بله، من با او صحبت کردم و گفت که می مانم نگفت که می روم. من آن چیزی که او گفت را به شما می گویم و بعد از برگشتش از اردوی تیم ملی دوباره با هم صحبت خواهیم کرد. ایشان همچنان بازیکنان پرسپولیس است و طبیعی است که حداکثر تا جایی که بشود از او استفاده خواهیم کرد.


برانکو در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید که تیم به بیرانوند متکی است، افزود: اصلا چنین بازیکنی وجود ندارد و هیچ بازیکنی مهمتر از باشگاه نیست و باشگاه از همه مهمتر است. اگر بیرانوند بخواهد برود سربازی می رود، فکر می کنید سکو می آید پایین اگر ایشان برود؟!

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل پیشنهاد تیم ملی کراوسی به این کشور سفر کرده بود، گفت: سفرم به کرواسی ربطی به پیشنهاد تیم ملی کرواسی نداشت.

پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم

آرین طاهری بازی‌ساز و پژوهشگر پژوهشکده فرهنگ‌و‌هنر اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: بازی به عنوان یک رسانه تاثیرگذار به خصوص برای نسل جوان و نوجوان محسوب می‌شود که اثر بخشی بسیار زیادی دارد؛ تاثیر گذاری بازی‌ها در سه سطح اتفاق می‌افتد که باید به صورت همزمان به آن توجه شود.

وی افزود: سطح اول نشانه‌های دیداری و شنیداری بازی است، نماد‌هایی که کاربر آن را مشاهده و به صورت مستقیم با آن در ارتباط است، لایه دوم داستان بازی است که لزوما همه بازی‌ها آن را ندارند و سیر خاصی را طی نمی‌کند و چون برخی از بازی‌ها به صورت شنیداری هستند خیلی به آن پرداخته نمی شود، لایه سوم اختصاصی است و همین ظرفیت باعث شده که بازی‌های رایانه ای را ببنیم که داستان را از سینما و یا سریال‌ها اقتباس می‌کنند و از آنها استفاده می کنند.

طاهری با اشاره به اینکه پرداخت به داستان بازی بسیار حائز اهمیت است افزود:‌ داستان، محور و اصل رویه‌ بازی‌هاست است و از این طریق می تواند جنبه تربیتی و اثر گذاری بیشتری داشته باشد اما به آن به درستی پرداخته نمی‌شود.

وی افزود: در مجموع در صنعت بازی سازی از خلاقیت کمتر استفاده می‌شود که در بازی‌های ایرانی و در بازی‌های جهانی قابل مشاهده است و جای خود را به پررنگ تر کردن بازی‌های برخط چند کاربره داده که نیاز زیادی به خلاقیت ندارند.

طاهری در پاسخ به این سوال که جایگاه ایران در صنعت بازی چگونه است گفت: موضوعی که مطرح می شود این است که  ما در بازی‌ سازی از لحاظ کیفی رشد داشته‌ایم اما از نظر کمی رشد مطلوب نداشتیم.

وی در ادامه افزود: با آمدن بازی‌های موبایلی اقتصاد بازی دچار تغییر شد. چرا که بازی های موبایلی به سمت پرداخت درون برنامه ای رفتند که خود این موضوع آسیب زننده است چون باعث کاهش خلاقیت در بازی سازی و صرفا درآمدزایی از تبلیغات می‌شود و به سمت تبلیغات حرکت می کند.

طاهری در انتها گفت: در حال حاضر در کشور ما برخی بازی‌ها وابسته به حاکمیت است و با بودجه دولتی کار می‌کنندکه این موضوع باعث می شود که از لحاظ کیفیت و محتوایی در مسیر متفاوتی قرار بگیرد.و خوشبختنانه از ابتذال کمتری نسبت به دیگر بازی های موجود در دنیا برخوردار است.ساختن بایزی های بزرگ و تاثیر گذار نیازمند سازوکار بزرگ است که در حال حاضر در کشور نداریم و امیدواریم با ایجاد فضای جدید و تکنسین های جدید این مسیر بهبودیابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون