Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: روستاهای آذربایجان‌ غربی برابر حوادث غیرمترقبه بیمه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی شهریاری در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌غربی درباره تغییر مدیران استانی گفت: صورت تغییرات در حوزه مدیران استان و برای اصلاح امور، مدیران استان بر مبنای شایسته‌سالاری، تخصص و تعهد انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه به جوانان و بانوان از برنامه‌های دولت دوازدهم است و ما در استان نیز به فعالیت‌های جوانان و بانوان توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

شهریاری ادامه داد: مدیران کل استان باید از نقد منصفانه مطبوعات و رسانه‌ها استقبال کنند. رسانه‌های استانی کشوری باید بتوانند برای بهبود آرامش سیاسی و اجتماعی استان و حضور سرمایه‌گذاران قدم بردارند.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر حل مشکلات واحدهای صنعتی و رفع این موانع گفت: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تلاش جدی خواهیم کرد و با فعال‌تر شدن واحدهای تولید راکد زمینه ایجاد اشتغال قابل توجهی برای جوانان استان فراهم می‌شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • آب شرب ۲۱۰ روستای آذربایجان شرقی تامین می شود
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی