Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمد ابراهیم جرجانی، شامگاه دوشنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) شهرستان گرگان گفت: امروز نقش مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در جامعه بسیار مورد توجه است، چرا که این افراد می توانند به جامعه آگاهی بخشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) را گنیجنه های با ارزش هر شهر و دیار دانست، افزود: توجه به این قشر از جامعه یکی از نیازها به شمار می آید که بنا به درخواست ریاست شورای اسلامی شهر گرگان نشست فصلی با مداحان شهرستان گرگان تحت عنوان مصوبه کمیسیون در نظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در حال حاضر برخی از بانوان گرگانی به عنوان مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در منازل و مکان هایی مشغول به فعالیت هستند که مشکلاتی برای آنان به همراه دارد و این مضوع می طلبد تا مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در کنار حسینیه ها باید فضاهایی دیگر برای بانوان درنظر گرفته شود تا آنان بتوانند مراسم های معنوی خود را به صورت عالی برگزار کنند.

جرجانی اظهار کرد: امسال برای اولین بار توانستیم در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بودجه ای را با عنوان کمک به هیئات مذهبی مصوب کنیم که امید است این اعتبار طی سال های آینده افزایش پیدا کند.

وی افزود: شورای دوره چهارم با برنامه ریزی هایی که انجام داد توانست نشستی را با پیرغلامان حسینی برگزار کند چراکه شورا و شهرداری گرگان معتقدند که ذاکران و مداحان اهل بیت نقش بسیار تاثیر گذار و مفیدی را در جامعه برعهده خواهند داشت.

true برچسب ها : اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان شورای شهر گرگان گرگان محمد ابراهیم جرجانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد

ایسنا/هرمزگان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مبتنی بر دو راهبرد اعتماد و مشارکت، کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های بیت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) تعداد برادران اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری از دو نفر به پنج نفر افزایش پیدا کرد که نشان دهنده راهبرد نظام اسلامی یعنی اعتماد و مشارکت است.

وی با اشاره به دخالت‌ کشورهای مختلف در امور حکمرانی کشور در دوران طاغوت، اظهار کرد: در خاطرات علم و سایر مسئولین زمان شاه به وضوح حضور سفرای کشورهای مختلف در عرصه حکمرانی و گزارش‌گیری از مسئولین ذکر شده که با شرایط اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد: امروز لشکر دشمن با تمام توان در برابر جبهه اسلام قد علم کرده و باید بدون توجه به زبان و دین در مسیر خداوند و مسیر رسول خداوند گام برداریم که قطعا در پرتوی جامعه اسلامی شیرینی‌های این مهم به مردم چشانده خواهد شد.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، با اشاره به تائید و تاکید راهبردهای مرکز اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: اعتماد به طرفین یک اصل در وحدت است. ما به جامعه اهل سنت اعتماد داریم و از این ظرفیت نهایت استفاده را خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان تصریح کرد: برای اولین بار مدیر مرکز اسلامی کردستان را یک فرد اهل سنت منصوب کردیم؛ چراکه ۸۰ درصد منطقه را اهل سنت تشکیل داده بود. در سایر استان‌ها نیز از جامعه اهل سنت در جایگاه‌های معاون و مدیر میانی استفاده خواهد شد که نشان دهنده اعتماد موجود میان جامعه اسلامی است.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: حجت‌الاسلام باوقار مدیر سابق مرکز اسلامی از امروز به عنوان مشاور دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت منصوب خواهند شد تا کمی از فعالیت اجرایی فاصله بگیرند و اقدام به تولید فکر و اندیشه در حوزه‌های کلان اجتماعی و فرهنگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد