Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفت ماه امسال ، مبلغ 778 میلیارد ریال سایر درآمدها دراستان مازندران وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، رشد 11.7 درصدی را نشان می دهد.

دبیر ستاد درآمد استان مازندران گفت: در هفت ماهه سالجاری 7514میلیارد ریال درآمدهای عمومی در استان مازندران وصول شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، قاسم پیشه با اشاره به اینکه این مقدار درآمد ، نسبت به سال قبل از رشد 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9درصدی برخورداربوده است افزود :عملکرد درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مالیاتی (مستقیم وغیرمستقیم) و سایردرآمدها طی هفت ماهه سالجاری مبلغی حدود7514میلیاردریال بوده که نسبت به هفت دوازدهم قانون بودجه سال 1396معادل  82.3 درصدتحقق یافته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران تصریح کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان اعم ازمالیاتهای مستقیم وغیرمستقیم درهفت ماهه سالجاری به مبلغ 6736 میلیاردریال رسیده است که نسبت به هفت دوازدهم قانون بودجه سال 1396معادل86.4 درصدتحقق یافته  و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 7.5درصد افزایش داشته است

قاسم پیشه خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ، مبلغ 778 میلیارد ریال سایر درآمدها دراستان مازندران وصول شده است که نسبت به هفت دوازدهم قانون بودجه سال 1396 ، معادل 58.2 درصدتحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل ، رشد  11.7 درصدی را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز