Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امین بهاروندمدیردرمان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه درمان مستقیم در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، هشت درصد افزایش یافته، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بار مراجعه به مراکز درمانی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: کل ویزیت انجام شده در ۶ ماهه ابتدایی سال یک میلیون و ۱۱۰ هزار مورد بوده، همچنین میزان ویزیت پزشکان نیز به طور میانگین هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به تعداد بستری‌های انجام شده در ۶ ماهه اول ۹۶، بیان داشت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر کل بستری‌های این مدت بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل تغییر محسوسی نداشته است.

بهاروند تصریح کرد: کل اعمال جراحی از ابتدای سال تاکنون ۹ هزار و ۳۱۱ مورد جراحی بوده که در سه مرکز بستری خرم‌آباد، بروجرد و دورود انجام شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

این مسئول تعداد زایمان‌های ۶ ماهه اول سال ۹۶ را سه هزار و ۲۸۱ مورد عنوان و خاطر نشان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که چهار هزار و ۲۰۰ مورد زایمان بوده، ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از تعداد زایمان‌های انجام شده یک هزار و ۵۰۰ مورد آن از طریق عمل سزارین و یک هزار و ۷۷۹ مورد آن از طریق عمل طبیعی صورت گرفته و در این میان اگرچه تعداد زایمان‌های سزارین نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ کاهش یافته، اما درصد آن تغییر آن‌چنانی نکرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان جمع کلیه اقدامات پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه، دارو و سایر موارد ۶ ماهه ابتدای سال را ۲۷۱ هزار و ۸۹۷ مورد بیان و اظهار کرد: نسخ دارویی در ۶ ماهه اول ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد، آزمایشگاه ۱۰ درصد رشد، مواد رادیولوژی ۱۱ درصد رشد و سایر قسمت‌ها نیز ۱۰ درصد رشد داشته است.

بهاروند عنوان کرد: اقلام دارویی در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیون و ۵۷۷ هزار قلم بوده که در ۶ ماه امسال به ۲ میلیون و ۷۹۷ هزار قلم افزایش یافته و ۱۳ میلیارد تومان هزینه دارویی سال ۹۵ بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ مرکز شامل سه بیمارستان و ۹ مرکز درمانگاهی در لرستان فعال بوده، یادآور شد: در تمام این مراکز باجه جداگانه برای نوبت‌دهی سالمندان وجود داشته و همچنین در برخی مراکز پزشک جداگانه و نوبت جداگانه نیز در راستای تکریم سالمندان وجود دارد.

انتهای پیام/م

ویزیت پزشکان در ۶ ماهه نخست امسال  رشد  هشت درصدی  داشته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد

جواد بلندی روز شنبه در نشست هماهنگی مدیر و مسوولان منطقه با حضور روسای نواحی منطقه تربت‌حیدریه گفت: این اقدام با هدف حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی و در راستای مسوولیت اجتماعی علاوه بر بازدید فصلی گروه معین منطقه از نواحی چهارگانه و همراه با تشدید بازدید تیم‌های کنترلی و نظارتی منطقه، انجام شد.

وی ادامه داد: پارسال نیز در همین راستا، تعداد هشت هزار و ۶۹۸ بازدید توسط تیم‌های کنترلی نظارتی منطقه تربت‌حیدریه انجام شد که از این تعداد پنج هزار و ۵۴۲ مورد بازدید از مجاری عرضه، تعداد سه هزار و ۲۱ مورد بازدید از مصرف‌کنندگان و ۱۳۵مورد گشت مشترک با سازمان های ذیربط حوزه مبارزه با قاچاق سوخت بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: در خصوص بازدیدهای میدانی و در راستای برخورد با متخلفان حوزه سوخت، پارسال تعداد ۳۲۱ پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ۱۴ درصد افزایش داشت.

بلندی افزود: بر این اساس و با حکم سازمان تعزیرات حکومتی، متخلفان حوزه سوخت به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۷۹ میلیارد ریال در حق دولت محکوم شدند.

وی اضافه کرد: همچنین با استناد به آیین‌نامه داخلی کمیته تخلفات در راستای برخورد با متخلفان حوزه سوخت و نظم بخشی به آن، پارسال تعداد ۱۱۳ پرونده در کمیته تخلفات منطقه بررسی و رسیدگی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۷ درصد افزایش داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: در نتیجه افزایش بازیدها و کنترل‌های به عمل آمده، مقدار ۱۵۱ هزار لیتر انواع فراورده نفتی به ارزش ریالی ۶۰ میلیارد ریال کشف شد که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه مقدار ۱۸ درصد افزایش یافت و به چرخه سوخت‌رسانی بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال