Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون 60 دستگاه ماشین‎آلات سنگین به همراه 10 خودرو اسکورت برای تسهیل در انجام عملیات مهار چاه از سوی واحد ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به رگ سفید اعزام شده است.

به گزارش شانا، این ماشین‎آلات سنگین شامل هفت دستگاه بلدوزر، یک دستگاه سایدبوم انتقال اتیواگن، یک دستگاه بیل مکانیکی مخصوص همراهی اتیواگن در حمله به آتش، 21 دستگاه تانکر آب ۱۶ هزار لیتری و ۳۰ هزار لیتری، ۲۷ دستگاه تریلر و کامیون ویژه حمل و جابجایی وسایل مهار آتش، یک دستگاه ولو کرن و یک دستگاه جرثقیل ۲۰ تنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته (15 آبان ماه) بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مهار حادثه چاه 147 رگ سفید اعلام کرده بود که عملیات به منظور خارج کردن تجهیزات از محوطه چاه ادامه دارد و اولویت مختص خارج کردن تجهیزاتی است که آسیب کمتری دیده‎اند.

بر اساس این گزارش، پس از پاکسازی کامل محوطه چاه و آماده سازی شرایط، حمله به چاه از سطح آغاز می‎شود و به طور موازی، استقرار دکل حفاری و حفر 2 حلقه چاه به منظور اقدام به مهار آتش از کف نیز در دستور کار قرار دارد.

در عین حال سوخت رسانی به ماشین آلات فعال در عملیات مهار چاه رگ سفید نیز از سوی مدیریت ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جریان است.

دکل حفاری ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران مستقر روی چاه شماره ۱۴۷ میدان رگ سفید روز یکشنبه (هفتم آبان‌ماه)، بر اثر فوران گاز چاه ۱۴۷ رگ سفید دچار حریق شد و متاسفانه در این حادثه، ۲ تن از کارکنان شرکت ملی حفاری جان باختند.

میدان نفتی رگ سفید واقع در جنوب غربی کشور و یکی از میدان‌های بزرگ نفتی است که از اطراف در بین میدان‌های نفتی بی بی حکیمه (در جنوب شرق)، پازنان (در شمال شرق)، رامشیر (در شمال غرب)، زاغه- هندیجان- بهرگانسر و تنگو (در جنوب غرب) محصور شده است.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب