Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بصیرپور در گفت و گو با امتداد نیوز اظهار داشت: در حال حاضر حجم آب پشت سد زاینده رود، ۱۶۴ میلیون مترمکعب است که اگر این میزان باقی بماند و بارانی نبارد به طور قطع نمی توانیم به موقع زاینده رود را پر آب کنیم.

وی بیان داشت: در صورت برگزاری جلسه بعدی شورای هماهنگی حوضه زاینده رود که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است، زمان دقیق بازگشایی زاینده رود و حجم آب بر بستر زاینده رود مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر حجم آب پشت سد زاینده‌رود حدود ۱۶۴ میلیون مترمکعب است که این میزان اگر چه نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ میلیون متر مکعب افزایش دارد ولی با افت ۷۴ درصدی نسبت به متوسط بلندمدت حوضه آبی زاینده‌رود همراه بوده است.

وی در رابطه با جاری شدن دوباره آب در رودخانه زاینده‌رود برای کشاورزان تصریح کرد: افزایش ظرفیت خروجی آب از دریچه های سد زاینده‌رود به مصوبات شورای هماهنگی حوضه زاینده‌رود بستگی دارد.

بصیرپور در خصوص این سوال که آیا زاینده رود همچون سال گذشته در سه ماه آخر سال باز می‌شود، اضافه کرد: اگر وضعیت به همین منوال باشد و شاهد بارش‌های کافی نباشیم به صورتی که مانند شرایط کنونی وضعیت آب شرب مردم اصفهان در وضعیت هشدار قرار دارد، زاینده رود در سه ماهه آخر سال باز می شود.

true برچسب ها : بارندگی زاینده رود شرکت آب منطقه ای اصفهان علی بصیرپور true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (پنجشنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ به شرح زیر است: اردل: ۲۵/۵ ایلبگی: ۶/۱ بازفت: ۱۵/۵ بروجن: ۳/۷ بلداجی: ۵/۵ بن: ۷ دوآب صمصامی: ۱۶/۶ سامان: ۱۰/۷ سورشجان: ۱۰/۱ شلمزار: ۱۱/۳ شهرکرد: ۹/۷ فارسان: ۹/۹ فرخ شهر: ۹/۴ کوهرنگ: ۱۷/۶ لردگان: ۱۷/۱ لیرابی: ۲۱/۲ مال خلیفه: ۸/۱ کد خبر 750205

دیگر خبرها

  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • سد دز پر شد/ وضعیت سدهای خوزستان چگونه است؟
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس