Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر گفت: مقام‌های کشوری به سرمایه‌های انسانی اندک استان بوشهر توجه ویژه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: سرمایه های انسانی استان بوشهر به اندازه‌ای اندک است که شاید شمار آنها به شمار انگشتان دو دست نیز نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با این وجود برخی با گرایش‌های فکری خاص خود از یکی دو هفته پیش که موضوع ممانعت قانونی برای نیروهای بازنشسته ایجاد شده به دنبال معرفی گزینه های خود برای شهرداری بوشهر بودند.

برزگرزاده افزود: چنانچه به عنوان عضو شورای شهر بوشهر بخواهیم نسبت به رای خود به انتخاب میگلی نژاد بعنوان شهردار بوشهر پشت کنیم این به منزله این است که انتخاب شورای شهر بوشهر مبتنی بر علم و دانش نبوده است.

وی گفت: در این راستا به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر بوشهر حمایت قاطع خود را از میگلی نژاد بعنوان شهردار بوشهر اعلام می‌کنم.

برزگرزاده افزود: در برخی موارد مشاهده شده رسانه با انتصاب یک فرد غیربومی برای مدیرکلی یک دستگاه اجرایی استان چنان ابراز خوشحالی می کند که کاش این رویه برای سرمایه های انسانی ارزشمند استان نیز صورت می گرفت.

وی تاکید کرد: میگلی‌نژاد از نیروهای انسانی توانمند استان بوشهر است و چنانچه شهردار نباشد نیز باید این سرمایه ارزشمند استان را قدردان باشیم.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: میگلی‌نژاد پس از اتمام دوران خودش در سمت نمایندگی مجلس نیز می توانست پایتخت نشین شود و در آنجا به خدمت بپردازد و حال که وی برای خدمت به دیار خود برگشته باید قدردان وی بعنوان یک نیروی شایسته و جانباز هشت سال جنگ تحمیلی باشیم.

برزگرزاده گفت: استان بوشهر سرمایه‌های ارزشمندی همچون سید مصطفی و سید هاشم حسینی، آیت الله صفایی بوشهری، مهندس تبادار، جناب ندیمی و میگلی‌نژاد دارد ولی با این وجود در وزارتخانه‌های دولت فردی بوشهری را نمی‌بینیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورا خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین و مقامات کشوری از نیروها و سرمایه‌های استان در مناصب کشوری استفاده بیشتری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است