Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از برگزاری مجمع عمومی این حزب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مجمع عمومی حزب مردمی اصلاحات در روز بیست‌وپنجم آبان امسال در محله کانون فرهنگی تربیتی فجر و از ساعت 15 و 30 برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری مجمع عمومی حزب مردمی اصلاحات از مسئولان و اعضای تمامی دفاتر استانی حزب دعوت کرده‌ایم و دفاتر تهران و شهرستان حزب مردمی اصلاحات نیز در این مجمع حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به برنامه‌های مجمع عمومی این حزب، اظهار داشت: قرار است در این مجمع استراتژی آینده را تعیین و مشخص کنیم که براساس چه استراتژی قرار است در آینده فعالیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام فومنی با بیان به اینکه طبق قانون، احزاب باید تغییرات جزئی در اساسنامه‌شان ایجاد کنند، اظهارداشت: ما نیز در حزب مردمی اصلاحات طبق قانون این کار را انجام داده‌ایم و اولین حزبی هستیم که به قانون عمل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: هنوز سخنران ویژه مجمع عمومی جبهه مردمی اصلاحات مشخص نیست، اما از رئیس خانه احزاب و دیگر آقایان برای سخنرانی و حضور در این کنگره دعوت کرده‌ایم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های مجمع عمومی این جبهه را بررسی عملکرد دولت در سال‌های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: قرار است در این کنگره بررسی اجمالی از عملکرد دولت دولت دوازدهم داشته باشیم.

منبع: تسنیم

حزب مجمع عمومی اصلاحات دبیرکل حزب مردمی حجت الاسلام محمد زارع فومنی استراتژی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم