Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی صبح سه شنبه در مدرسه علیمه رضوی خواهران بیرجند اظهار داشت: روضه خوانی حضرت اباعبدالله حسین(ع) توفیق بزرگی است.

وی با بیان اینکه کار طلبگی و معارف دین بسیار مقدس، لازم و ضروری است، بیان کرد: نه تنها در ایران به آن نیاز داریم بلکه دنیا به معارف اسلام نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اسلام معارف بسیارعمیق و غنی دارد که دنیا تشنه آن است، عنوان داشت: کسانی که به درستی با اسلام مواجه شوند به طور حتم مسلمان می شوند برای همین نیز غربی ها از گسترش اسلام در اروپا و غرب نگران هستند و تبلیغات شدیدی بر علیه اسلام درست کرده اند.

عبادی با اشاره به اینکه غرب حتی هزینه کرد و داعش را به وجود آورد، بیان داشت: اول اینکه جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند دوم اینکه نام آن را دولت اسلامی گذاشته اند که بگویند دولت اسلامی اینگونه است.

وی با تأکید بر اینکه وقتی اسلام سیاسی و سیاست اسلامی، دولت اسلامی و حکومت اسلامی شکل بگیرد برای غربی ها خیلی خطرناک است، افزود: وقت پشت سر معارف غنی و عمیق یک نظام وجود دارد این سریع تر گسترش پیدا می کند تا اینکه منزوی و کنج خانه ها باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر حکومت در کنار اسلام باشد آن وقت می تواند نفوذ پیدا کند، افزود: از همین رو دشمن از حکومت اسلامی بسیار نگران بودند و داشت در دنیا جایگاه پیدا می کرد نام داعش را دولت اسلامی گذاشتند.

عبادی ادامه داد: به همین دلیل دشمن با سکه قلابی تلاش دارد که دنیا را به سکه ناب و اصلی که جمهوری اسلامی است بدبین کنند و هر جنایتی توانستند انجام دادند تا دنیا را به اسلام بدبین کنند.

وی اضافه کرد: خود اینکه غرب این قدر هزینه می کند و حتی این سگ هاری که درست کردند از دست خارج می شود و پای خود غربی ها را نیز می گیرد نشان می دهد که دشمن احساس ترس از قدرت قوی اسلام دارند و این نشان دهنده توانمندی اسلام است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خطاب به طلبه ها گفت: شما طلبه ها پرچم دار اسلام و قرآن هستید و باید چهره درستی از اسلام را به دنیا معرفی کنید، عمق معارف آن را به دنیا نشان دهید و تخریب هایی که نسبت به اسلام شکل گرفته را ترمیم کنید.

عبادی با بیان اینکه اگر بتوانید یک زبان خارجی و به عنوان مبلغ بین المللی فعالیت کنید بسیار موثر تر خواهید بود، عنوان داشت:امروز شرایطی شده که حتی چندین سال رئیس جمهور روسیه درخواست مبلغ شیعه برای مساجد خود کرده است اما مبلغ و مبلغه نداریم.

وی با بیان اینکه امپراتوری شرق قدیم از ما درخواست مبلغ دارد اما مبلغ نداریم لذا جا برای کار وجود دارد، بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه بیکار هستند اما یک طلبه فاضل و آگاه بیکار باقی نمی ماند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بین مذاهب مکتب پیروان اهل بیت(ع) فوق العاده جذابیت دارد، افزود: وهابیت علی رغم همه هزینه ها با روحیه خشنی که دارد سبب شده کسی نزدیک به آن نشود اما مکتب اهل بیت(ع) هر جا تبلیغ شده پیروان زیادی پیدا کرده است.

عبادی با اشاره به اینکه هر انسانی با دو بال علم و یکی تقوا می تواند پرواز کند، بیان کرد: تقوای یک طلبه و دانشجو در این است که درس زیادی بخوانیم، ذکر و دعا به جای خود خوب است اما نمی تواند جای درس را بگیرد.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر درس بدون تقوا به جایی نمی رسد اما مردم علم را با تقوا می خواهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین به جذابیت بالای امام حسین(ع) در دنیا اشاره کرد و گفت: هر کس با حسین (ع) آشنا شود به طور حتم گرایش بسیار بالایی نسبت به اسلام در او به وجود می آید.

وی با اشاره به برنامه های مجلس در حوزه تحقیقات و آموزش، بیان داشت: در برنامه ششم توسعه در حوزه آموزش و تحقیقات برنامه های خوبی داریم و برای پنج سال دیگر کشتی راه آموزش و تحقیقات مشخص شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  در ارتباط با سند ۲۰۳۰ نیز گفت: در ابتدا گفتمان لازم برای سند ۲۰۳۰ در کشور ایجاد نشد و اصلا مجلس مردم در جریان ان را قرار نگرفتند و یک دفعه تصویب شد.

عبادی اضافه کرد: حتی امریکا آن را قبول نکرد اما ما بدون بررسی آن را قبول کردیم که خوشبختانه جلوی آن گرفته شد.

true برچسب ها : اربعین 96 بیرجند سید محمد باقر عبادی مجمع نمایندگان خراسان جنوبی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)

به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایبت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم عزاداری در خیابان ها، مساجد و تکایای آذربایجان غربی با شکوه خاصی برگزار شد.

دوستداران و عاشقان اهل بیت (ع) در خیابان‌های شهرهای مختلف استان به ویژه در شهرستان ارومیه گردهم آمدند و در سوک شهادت جانسوز امام ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری در قالب دسته های سینه زنی و شاه حسین گویی عزاداری کردند و اشک ماتم ریختند.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی شاه حسین گویی نیز توسط مردم ولایی و عزادار ارومیه با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد