Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری کهریزک از اجرای طرح های مقدماتی اجرای طرح حرم تا حرم به مناسبت اربعین حسینی خبر داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ سید مجتبی هاشمی با اعلام این خبر گفت: در طول چند سال اخیر که کاروان جاماندگان اربعین حسینی برپا شده است، اهالی شهر کهریزک نیز همچون سایر عاشقان امام حسین (ع) با راه اندازی کاروان از آستان امامزاده ابراهیم و اسماعیل(ع) به سوی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با پای پیاه حرکت می کنند وشهرداری کهریزک نیز به عنوان متولی شهر خدمات مناسبی را در حوزه های مختلف شهری به زائران ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس برنامه های پیش بینی شده در ستاد کاروان اربعین حسینی، واحدهای مختلف شهرداری بر اساس وظایف ذاتی خود اقدامات مناسبی را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در این همایش بزرگ ملی و مذهبی انجام داده اند.هاشمی با اشاره به فعالیت های انجام شده در طول مسیر کاروان جاماندگان اربعین حسینی گفت: برپایی 2 ایستگاه صلواتی جهت توزیع اقلام پذیرایی و بسته های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی جانمایی شده است وبه منظور افزایش رفاه و آسایش شهروندان،استقرار وسایل نقلیه عمومی رایگان برای بازگشت زائران به شهر کهریزک در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پیش بینی شده است و شرکت کندگان در پیاده روی پس از پایان مراسم می توانند از خدمات عمومی این وسایل نقلیه بهره مند شوند.سرپرست شهرداری کهریزک اظهار داشت: با هماهنگی واحد روابط عمومی تمامی اقدامات و برنامه های مورد نیاز جهت اجرا در روز اربعین حسینی مورد بازبینی و بازدید میدانی قرار گرفته است و از هم اکنون تمامی معابر، پل های غیر همسطح، مراکز اداری و... به نشانه اقامه عزای اربعین حسینی سیاهپوش شده اند و تابلوهای اطلاع رسانی جهت اعلام زمان و مکان برپایی راهپیمایی در تمامی محلات شهر نصب شده است تا همه شهروندان بتوانند به موقع در این کاروان حضور یافته و با پیاده طی نمودن مسیر حرم امامزادگان ابراهیم و اسماعیل(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اندوه بازماندن از کاروان کربلا را التیام ببخشند.وی در پایان افزود: تمامی نیروهای شهرداری در حوزه ای خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی، ترافیک، روابط عمومی، امور فرهنگی و... نیز با ارائه خدمات به کاروان زائران شهر کهریزک در اجرای این همایش خودجوش مذهبی سهیم هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود