Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام خمینی (ره) از انجام 2 هزار مورد عمل جراحی در این مرکز خبر داد و گفت: این تعداد عمل جراحی با استفاده از ظرفیت 61 پزشک مجرب که 38 نفر از آنها عضو هیات علمی دانشگاه هستند، انجام می شود.

دکتر بهنام رضا مخصوصی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، همچنین با اشاره به اینکه در هر ماه حدود سه هزار مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می کنند، افزود: بخش اورژانس دارای 25 تخت بستری، 9 تخت سرپایی و 2 تخت احیاء است که این امکانات پاسخگوی تعداد مراجعه کنندگان نیست و با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان دانشگاه به زودی شاهد راه اندازی اورژانس جدید بیمارستان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه با اشاره به طرح تحول نظام سلامت و بهبود مستمر کیفی و ایمنی بیمار گفت: با عنایات خداوند و حمایت های بی دریغ مسئولان دانشگاه، اتاق های عمل، آزمایشگاه، داروخانه، آمفی تئاتر، انبار مرکزی و پاویون پزشکان مقیم، دستیاران و پرسنل بهسازی و نوسازی شده و در آینده ای نزدیک سلف سرویس و آشپزخانه مرکز نیز بهسازی خواهد شد تا شاهد محیطی پویا برای تامین سلامت جامعه باشیم.
بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با مساحت 32 هزار و 500 متر مربع، زیربنای 12 هزار متر، 220 تخت مصوب و 224 تخت فعال، شامل بخش های چشم، گوش و حلق و بینی، سوختگی، داخلی، مسمومیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، عفونی، اتاق های عمل، کلینیک و آی سی یو در حال فعالیت است.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، گروه پزشکی بیمارستان کوثر سنندج با هدایت دکتر داوود تاسا فوق تخصص پیوند کبد، عمل تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی را با موفقیت برای بیمار نیازمند به انجام رساندند.

دکتر تاسا در پایان این عمل جراحی با اعلام رضایت از نتیجه جراحی و رضایت از حال عمومی بیمار، گفت: این عمل جراحی معمولا به صورت باز انجام می شود که انجام آن به روش لاپاراسکوپی عوارض و پیامدهای کمتری برای بیماران دارد.

شایان ذکر است در دیالیز صفاقی، لوله‌ای تحت عنوان کاتتر در جدار شکم برای دسترسی دائم به حفره صفاق کار گذاشته می‌شود که از طریق آن محلول دیالیز وارد حفره صفاق می‌شود تا این محلول سموم و آب اضافی بدن بیمار را گرفته و سپس از همان طریق محلول اشباع شده از سموم و آب بدن تخلیه شده و محلول جدید جایگزین شود و انجام این عمل پس از آموزش‌های لازم توسط خود بیمار در منزل به راحتی امکان‌پذیر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901543

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است