Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، زهرا صدراعظم نوری در جلسه بیستم شورای شهر تهران در خصوص گزارش هایی که توسط مسئولین در صحن شورای شهر تهران ارائه می شود، گفت: پیشنهاد می شود سازمان های مرتبط با مرجع گزارش دهنده نیز به جلسه شورای شهر دعوت شده و به ارائه گزارش بپردازند.

لزوم رسیدگی به استانداردسازی ۱۰۰ هزار واحد صنفی بدون پروانه

وی در ادامه به گزارش رئیس اتاق اصناف تهران اشاره کرد و گفت: در حدود ۱۰۰ هزار واحد صنفی بدون پروانه در تهران وجود دارد که دلیل آن نداشتن استانداردهای لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران خواستار ارائه گزارشی در خصوص اقدامات اتاق اصناف برای استانداردسازی واحدهای صنفی و ایمن سازی واحد های تجاری شد.

نوری از ناایمن بودن ۱۰ پاساژ در بازار تهران خبر داد و گفت: اتاق اصناف در این خصوص نیز گزارش دهد که برای جلوگیری از مخاطرات جانی و مالی افراد در اینگونه مراکز چه کرده است.
706

رئیس کمیسیون سلامت زهرا صدراعظم نوری واحد صنفی واحد های تجاری شورای اسلامی شهرتهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر