Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:17:40 GMT

شیخ ویسی به تراکتورسازی نمی رود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۵۱۴۶

شیخ ویسی به تراکتورسازی نمی رود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در تراکتورسازی تبریز، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب دروازه بانی مطرح هستند و صحبت های زیادی نیز با دروازه بان های ایرانی داشتند تا بتوانند جایگزین خوبی برای فرزین گروسیان پیدا کنند.

طبق شنیده ها، مسئولان تیم تبریزی درصدد جذب وحید شیخ ویسی، دروازه بان استقلال خوزستان بودند اما این دروازه بان تصمیم گرفت تا در تیم آبی ها باقی بماند و لیگ هفدهم را با این تیم به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، وحید شخ ویسی، دروازه بان استقلال خوزستان گفت: مشکلات زیادی در استقلال داریم و به همین دلیل چند روزی تمرین نمی کنیم اما مشکلی برای کار کردن با ویسی ندارم و در استقلال خوزستان می مانم.

او افزود: مشکلات مالی بازیکنان را به شدت تحت فشار گذاشته و من هم تحت همین فشار وضعیت خوبی ندارم. امیدوارم مسئولان استان، به استقلال خوزستان کمک کنند زیرا این تیم مشکلات زیادی دارد و هنوز بازیکنان قراردادهای خود را دریافت نکردند.

شیخ ویسی درباره پیشنهاد تراکتورسازی هم گفت: پیشنهادی از تراکتورسازی ندارم و در استقلال خوزستان می مانم و امیدوارم مشکلات مان حل شود.

انتهای پیام/

شیخ ویسی در استقلال خوزستان ماندنی شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه