Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا براتی از قطعی نبودن حضور تیم های ایرانی در آسیا خبر داد.

طرفداری- احمدرضا براتی، عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای ضمن اعلام اینکه هنوز حضور باشگاه های ایرانی در آسیا قطعی نشده اظهار داشت آرای نهایی فردا اعلام خواهد شد و از آنجاییکه نفت طلاییه برای حل مشکلاتش کاری نکرده امکانش حذفش بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از ایسنا، عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای از ادعای مدیران استقلال و پرسپولیس مبنی بر حل مشکلات مالی و بدهی‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت:

در جلسه اخیر کمیته بدوی مشکلات به صورت کامل حل نشده بود و فردا مشخص می‌شود که این ادعاها درست است یا خیر.

وزارت ورزش و جوانان در خبری مدعی شد که مشکلات مالی سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی برای اخذ مجوز حرفه‌ای حل شد، این در حالی است که احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای اظهار کرد:

فردا (چهارشنبه) ساعت 9 صبح، جلسه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای برگزار می‌شود و "سهیل مهدی" به عنوان دبیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک و اسناد تیم‌ها را ارائه می‌کند و پس از بررسی این اسناد رای نهایی را اعلام می‌کنیم.

او درباره‌ی وضعیت این سه تیم در آخرین جلسه برگزار شده در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت:

تراکتورسازی با پرداخت بخشی از بدهی‌ها و توافق با برخی از شاکیانش، توانسته بخش اعظمی از مشکلاتش را حل کند و پیشرفت چشم‌گیری در این مهم داشته است.

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به وضعیت مساعد پرسپولیس گفت:

پرسپولیس هم همانند تراکتورسازی رضایت تعدادی از طلبکارانش را گرفته و مطالبات برخی از آن‌ها را پرداخته کرده و پیشرفت خوبی در حل مشکلات‌شان داشته است.

براتی درباره وضعیت استقلال و ادعای مدیران این باشگاه مبنی بر حل تمام پرونده‌های متعلق به 15، 20 سال قبل گفت:

از این موضوع خبر ندارم. در آخرین جلسه برگزار شده، سندی مبنی بر حل این مشکلات ارائه نشده بود. سهیل مهدی به عنوان دبیر این کمیته با تیم‌ها در ارتباط است و فردا مشخص می‌شود که این ادعا درست است یا نه.

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای درباره وضعیت نفت طلاییه گفت:

از نظر من نفت از آسیا حذف شده چرا که تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات‌شان انجام ندادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان توسعه تجارت، با صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در کشور نروژ شهر اسلو، به شرکت صنایع دومان قشم تحت نظارت سازمان توسعه تجارت موافقت شد

مدت اعتبار این مجوز از تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۰۸ تا ۱۴۰۴.۰۱.۲۷ است.

براین اساس این شرکت متعهد است فعالیت‌های خود را در چارچوب ضوابط و شروط ابلاغی عمل کرده و در صورت عدم رعایت شرایط و الزامات مربوط، حسب تصمیم کارگروه مراکز تجاری، مجوز فوق الذکر قابل تعلیق یا ابطال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ
  • تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مشخص شد
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • افزایش هزینه و از دست دادن بازار، مشکلات صنایع در اثر قطعی برق
  • درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، سدی در برابر انحصار
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان