Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: به بازیکنان رده سنی جوانان و نوجوانان هندبال استان اصفهان اجازه حضور در تیم‌های باشگاهی دیگر استان‌ها را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به تصمیم کمیته فنی هیأت هندبال استان اصفهان به بازیکنان رده سنی جوانان و یا نوجوانان این استان اجازه حضور در تیم های باشگاهی دیگر استان‌ها و یا دیگر مناطق را نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ توجه باشگاه ها به هندبال اصفهان رو به افول گذاشت و از طرفی شهرستان ها هم انگیزه تلاش و فعالیت خود را در این عرصه از دست دادند، این درحالی اتفاق افتاد که باشگاه فولادمبارکه سپاهان تیم هندبال بانوان را در سال ۹۰ از رقابت‌های لیگ هندبال بانوان حذف کرد و در سال ۹۱ از حضور تیم فولاد نوین مردان در لیگ برتر انصراف داد در حالیکه این تیم زیرساخت بسیار توانایی برای تیم اصلی سپاهان بود.

افتخاری تصریح کرد: اختلافات با فدراسیون هندبال وقت و نتیجه رأی کمیته انظباطی فدراسیون مبنی بر حذف تیم سپاهان از جدول لیگ ۹۱ به دلیل عدم حضور در یک بازی بی تأثیر در لیگ باعث شد از حضور در لیگ برتر ۹۲ انصراف دهد.

افتخاری به تیم داری ذوب آهن در هندبال اشاره کرد و گفت: باشگاه ذوب آهن در سال ۹۱ از رقابت‌های لیگ برتر آقایان انصراف داد و در سال ۹۶ از رقابت های لیگ برتر بانوان انصراف داد، این درحالی اتفاق افتاد که تیم‌های آقایان و بانوان فولادمبارکه سپاهان و ذوب‌آهن در سکوهای افتخار قهرمانی کشور بود و بیشترین  بازیکنان و مربیان تیم های ملی از این دو باشگاه بودند.

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان بیان داشت: طی دو دهه (دهه ۷۰ و دهه ۸۰) اصفهان در صدر رویدادهای هندبال کشور و آسیا قرار داشت و از سال ۹۱ در سراشیبی تندی قرار گرفت ولی خوشبختانه با انسجامی که در بین اهالی و خانواده این رشته وجود دارد با رویکرد بسیار مطلوبی که اهمیت به هیأت‌های شهرستان‌ها که خود به اندازه باشگاه‌های طراز اول تلاش می نمایند و حاصل آن از قهرمانی شهرداری کاشان در سال گذشته گرفته تا قهرمانی های متوالی شهرستان ها و باشگاه ها در هندبال پایه است که توانسته‌اند شهرستان های فلاورجان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، اصفهان، شاهین‌شهر و دولت‌آباد در عرصه های مختلف قهرمانی کشورها و لیگ‌های مختلف مقام های قهرمانی را کسب نموده و به سطح بالاتری در لیگ‌ها صعود نمایند و مهمتر از همه تلاش باشگاه فولادمبارکه سپاهان ظرف سال های اخیر برای تصاحب سکوی قهرمانی لیگ برتر و صعود به باشگاه های آسیا ستودنی است، همچنین قهرمانی های پی درپی تیم های هندبال ساحلی اصفهان در رده های سنی مختلف شایان ذکر است.

وی ادامه داد: اکنون در مسابقات آقایان حضور تیم های پرواز اصفهان و نجف‌آباد در لیگ دسته اول باشگاه های کشور و حضور تیم های خمینی شهر، فلاورجان و دولت آباد در لیگ دسته دوم کشور و برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی استان اصفهان را داریم و  نمی توانیم اجازه دهیم بازیکنان جوان که سرمایه های اصلی هندبال شهرستان های استان هستند به تیم های دیگر استان ها بپیوندند و حاصل زحمات یک عمر باشگاه‌ها و شهرستان‌ها را به باد دهند، بازیکنان بزرگسال هم چنانچه در مسابقات اصفهان با هر تیمی شرکت نمایند، نمی توانند با باشگاه های دیگر استان‌ها قرارداد منعقد کنند. به کلیه شهرستان ها و باشگاه ها مکاتبه شد و می توانند طبق ضوابط با بازیکنان خود قرارداد یک تا سه ساله تنظیم کنند.

افتخاری افزود: قرارداد آنها در دفتر هیأت هندبال استان ثبت خواهد شد و انتقال بازیکنان به هر باشگاهی باید برابر قوانین مربوطه صورت پذیرد.

وی یادآوری کرد: تا قبل از سال ۹۰ و در زمان ریاست دوره قبل علیرضا رحیمی در فدراسیون هندبال حمایت گسترده‌ای از باشگاه ها می شد و متأسفانه با تغییرات در فدراسیون هندبال، قراردادها یک ساله و بدون لزوم اخذ رضایت نامه شد که بیشتر به خاطر تشکیل و حضور تیم های ثامن الحجج در لیگ هندبال بود که متاسفانه به غیر از آسیب برای هندبال باشگاهی، برای هندبال چیزی در بر نداشت و به جز عده کمی هندبال کشور از آن منتفع نشد و سرابی بود که زود از دست رفت و دست هندبال کشور را در حنا گذاشت.

وی تاکید کرد: اکنون برای اعتبار دادن به لیگ های هندبال باشگاهی کشور و ایجاد انگیزه برای هیأت های شهرستان ها که خود دستجات آزاد محسوب می گردند و باشگاه ها باید از آنان دفاع نمود و ثبت قرارداد بازیکنان و همچنین اخذ رضایت نامه از باشگاه مرجع در زمان انعقاد قرداد از الزاماتی است که باید کمیته مسابقات فدراسیون هندبال آن را جدی بگیرد و ایجاد سامانه کامپیوتری مخصوص برای ثبت رزومه بازیکنان، مربیان و ... هندبال بسیار ضروری است و با اطلاعات سنتی نمی توان جلوی اعمال غیر قانونی را گرفت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال روز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. توپچی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارند و تاتنهام هم در رتبه پنجم است و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ رقابت می‌کند. آنگه پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار درباره نکات بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

مصدومیت دستینی اودوگی؟
این واقعا برای خود او و ما ناامیدکننده است. او سال خوبی را پشت سر گذاشته بود و ما امیدوار بودیم بتوانیم با همدیگر فصل را تمام کنیم اما متأسفانه همانطور که گفته شده، فصل برای او به اتمام رسیده.

دلیل مصدومیتش؟
این فوتبال است، هر بازیکنی ممکن است به هر نحوی دچار مصدومیت شود. یک اتفاق ناگوار در تمرین رخ داد که باعث شد او آسیب ببیند.

اولیور اسکیپ مصدوم شده؟
بله متاسفانه درست است. او دچار یک مصدومیت جزئی شده و نمی‌تواند مقابل آرسنال بازی کند.

ریچارلیسون و پدرو پورو؟
آنها خوب تمرین کرده‌اند و هر دو آماده حضور برابر آرسنال هستند. هر دو در تمرینات آماده بوده‌اند و این موضوع من را امیدوار کرده است.

برای متوقف کردن آرسنال در راه رسیدن به جام انگیزه دارید؟
من و تیمم اهمیت بازی را درک می‌کنیم. ما درک می‌کنیم که اجازه ندهیم بزرگترین رقیب‌مان در بزرگ‌ترین دربی ممکن از ما جلو بیفتد. ما عواقب آن را درک می‌کنیم. بله تلاش خواهیم کرد آنها را از قهرمانی دور کنیم و مهم‌تر از همه این است که خودمان سه امتیاز را بگیریم و به رتبه چهارم نزدیک‌تر شویم.

سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرید؟
من نسبت به شما برتری‌ای ندارم. من هم مانند شما باید منتظر بازی‌ها و پایان فصل باشم و فقط نقش‌مان فرق می‌کند. امیدوارم به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد