Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@18:07:47 GMT

2017، مرگبارترین سال آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۸۳۹۹

‍‍‍‍‍‍

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا با مرور حوادث تیراندازی چند سال اخیر این کشور که به کشتار دسته جمعی منجر شده اذعان کرد سال 2017 مرگبارترین سال تاریخ آمریکا بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شدت فشارهای  افکار عمومی در آمریکا از به رگبار بسته شدن هر از چند گاه مردم ، آنقدر بالاست که رسانه های وابسته به هیئت حاکمه ی آمریکا نتوانستند ، مانند سابق در قبال آن سکوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«در اول اکتبر در شهر لاس وگاس  پنجاه و هشت نفر کشته شدند . در تیراندازی 12 ژوئن 2016  در باشگاه شبانه پالس ، چهل و نه نفر. در تیراندازی دانشکده فنی ویرجینیا در 16 آوریل 2007  سی و دو نفر. در 14 دسامبر  2012 در مدرسه ابتدایی سندی هوک  27 نفر از جمله چندین دانش آموز و در تیراندازی کلیسایی در تگزاس بیست و شش نفر کشته شدند.
دو مورد اخیر از این پنج تیراندازی ، منجر به کشته شدن شمار قابل توجهی از افراد شده . کشته شدن هشتاد و چهار نفر در دو تیراندازی در حدود یک ماه گذشته در آمریکا بی سابقه است .»
این آمارها حکایت از افسار گسیختگی شرایط حمل سلاح در آمریکا دارد . در آخرین خبرها از جدیدترین جنایت که دو شب گذشته در دهکده ای در تگزاس رخ داد آمده است : به خاطر ثبت نشدن پرونده ی خشونت های قبلی عامل تیرانداز یعنی "دِوین پاتریک کلی" تفنگدار 26 ساله ی نیروی هوایی ارتش آمریکا ، او توانسته دوباره سلاح بخرد و در کلیسا تیراندازی کند .
این درحالی است که دیروز ، نیروی هوایی ارتش آمریکا مدعی شده بود ، عامل کشتار در کلیسا ، قبلا محکوم شده است .
جزئیات بیشتر از مشخصات قربانیان کلیسای ساترلند هم حاکی است ، 8 نفر از 27 قربانی تیراندازی یکشنبه ، همگی از اعضای یک خانواده بوده اند .
روند معیوب تامین امنیت در آمریکا ، یکی از علل گسترش روی آوردن مردم به سلاح است . نیویورک تایمز در همین زمینه نوشت : ناامنی شدید ، باعث شده  شهروندان ایالت تگزاس همیشه با خود سلاح حمل کنند .

دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند